يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۴۲۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
شبکه خبری "المنار" لبنان تصویر جدیدی از دبیرکل حزب‌الله این کشور به همراه نوه پسری او منتشر کرد که خشم رهبران رژیم صهیونیستی را برانگیخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، این شبکه خبری تصویر جدیدی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به همراه نوه پسری‌اش منتشر و آن را "تصویری با هزاران حرف" توصیف کرد.

با وجود اینکه این تصویر با سخن خاصی از سید حسن نصرالله همراه نبود اما به شدت خشم رهبران ارشد رژیم صهیونیستی را به همراه داشت تا جایی که آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش این رژیم در صفحه شخصی خود خشم خود را این گونه نشان داد و مدعی شد: "پیام سید حسن به نوه‌اش این است که از مسیر "تروریستی" که خودش به آن عادت دارد، اجتناب کند"!

وی در ادامه ادعا کرد: "طبیعتا او نمی‌خواهد نوه‌اش مانند او "تروریست" باشد، اینطور نیست سید حسن"!

عوفر جندلمن، سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این تصویر گفت: "هدف از انتشار تصویر سید حسن به همراه نوه‌اش نشان دادن این "تروریست" به عنوان پدربزرگی مهربان است که لبنان، سوریه و دیگر کشورهای عربی را ویران کرده است"!

وی در ادامه با اشاره به این تصویر پدربزرگ و نوه مدعی شده است: "چه خبر از هزاران سوری و لبنانی که کشته و هزاران کودک را یتیم کرده‌اید؟ تصویر این کودکان با پدربزرگ‌هایشان برای همیشه ناپدید شد".

این در حالی است که این اظهارات مقامات صهیونیستی مورد تمسخر کاربران قرار گرفت و آنها در پاسخ به این ادعاهای مقامات صهیونیست نوشتند، این ارتش اسرائیل هر روز دست به جنایت علیه ملت فلسطین می‌زند.

این کاربران توصیه کردند: بهتر است شما به جای انتقاد از یک رهبر واقعی که به دفاع از ملت اسلام و کشورش می‌پردازد و شعار مقاومت علیه اشغالگران را سر داده است اول به انتقاد از دولت تروریستی خود بپردازید. آیا کسی که به دفاع از لبنان می‌پردازد، تروریست است؟ این تصویر شما را به وحشت انداخت، چون می‌گوید مقاومت از اجداد تا نوادگان ادامه خواهد یافت.

روزنامه "اللواء" لبنان اوایل ماه ژوئیه گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه حزب‌الله پیام مستقیمی به فرانسه فرستاده و در آن به اسرائیل نسبت به پیامد هرگونه حمله نظامی علیه لبنان هشدار داده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها