يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۴۲۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حداقل توقع مردم از رئیس جمهور تغییر تیم اقتصادی دولت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به گمانه زنی‌ها درباره تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: متاسفانه وضعیت اقتصادی کشور از ماه‌های ابتدایی سال جاری شرایط خوبی ندارد و  در حوزه‌های مختلف به ویژه در بازار سکه، ارز و اجاره بهای  مسکن شاهد افزایش فزاینده قیمت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه علت اصلی گرانی‌های اخیر، تبلیغات روانی موجود در بازار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه نمی‌‌توان منکر نقش مسئولان اقتصادی در بروز نابسامانی‌های شد، حداقل توقع مردم از رئیس‌جمهور  تغییر تیم اقتصادی دولت است. البته تنها تغییر در کابینه نمی‌تواند حلال مشکلات اقتصادی باشد و مسئولان دولتی باید توجه ویژه‌ای بر روی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی  داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مواضع اخیر رئیس‌جمهور در واکنش به تهدیداتی که از سوی مسئولان آمریکایی علیه کشورمان مطرح می‌شود، گفت: دشمنی دولت آمریکا  از ابتدای انقلاب تاکنون بر هیچکس پوشیده نبوده و اقدامات اخیر رئیس‌جمهور معلوم الحال آمریکا نیز حس بدبینی مردم ایران به نسبت به آمریکا را دوچندان کرده است.

اکرمی تصریح کرد: با توجه به اینکه رژیم آمریکا، ذاتا سلطه‌گر و برانداز است و جز تسلط بر مردم ایران هدف دیگری ندارد، بنابراین ما باید براساس تعبیر قرآن کریم که می‌فرماید "اشداءُ علی الکفار"  با قدرت در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا  بایستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها