امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۴۳۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
اخبار تایید نشده از خوزستان؛
در شرایطی که تنها 24 ساعت تا آغاز لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است، سه بازیکن تیم استقلال خوزستان یعنی رضا مرادی، وحید همراز و مصطفی ماهی به دلیل مشکلات مالی این تیم، از آبی ها خوزستان جدا شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا، در شرایطی که تنها 24 ساعت تا آغاز لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است، سه بازیکن تیم استقلال خوزستان یعنی رضا مرادی، وحید همراز و مصطفی ماهی به دلیل مشکلات مالی این تیم، از آبی ها خوزستان جدا شدند.

این اتفاق در شرایطی در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر رخ داد، که با وجود برپایی اردوی تیم استقلال خوزستان از سه هفته پیش تاکنون در تهران وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم مشخص نبود و روز گذشته بازیکنان با قراردادهایی به مراتب پایین تر از تیم های لیگ یکی و لیگ دویی مواجه شدند که اعتراض بسیاری از بازیکنان را به دنبال داشت.

مشکلات مالی متعدد نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر شرایطی را رقم زده است که تاکنون این سه بازیکن اصلی و با تجربه از جمع آن ها جدا شده و طبق شنیده ها باید منتظر جدایی تعدادی دیگر از بازیکنان این تیم باشیم.

البته این اخبار هنوز از سوی مسولان باشگاه خوزستانی تایید نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها