أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۳۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
درعملیات مرصاد در جنگ با منافقان کوردل تا آخرین لحظه و نفس جنگیدند و در آخرین ساعات پیروزی ندای شهادت آمد و هر سه برادر در یک زمان توسط باقی مانده منافقین در تنگه‌ای در اسلام آباد غرب به رگبار بسته شدند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
به گزارش پایگاه 598، محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز به مناسبت سالروز شهادت برادرانش (علی، حسن و رضا) در عملیات مرصاد دلنوشته‌ای را به رشته تحریر درآورده است که در ادامه می‌آید:
 
در ایام عملیات مرصاد به اذن پدر همه خانواده از جمله شش برادر و پدر عازم جبهه شدند و مادر هم وظیفه نگهداری و مراقبت از همسران و فرزندان را به عهده گرفت.

در این عملیات در جنگ با منافقان کوردل تا آخرین لحظه و نفس جنگیدند و در آخرین ساعات پیروزی ندای شهادت آمد و هر سه برادر در یک زمان توسط باقی مانده منافقین در تنگه‌ای در اسلام آباد غرب به رگبار بسته شدند و به درجه رفیع شهادت رسیدند و جنگ هم با پیروزی رزمندگان اسلام پایان یافت.
 
 
امروز یادمان این شهدای گرانقدر در محل شهادتشان در اسلام آباد محل زیارت مردم است.
بخشی از دلنوشته شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مظفر باید قبل از اینکه مرگ تو را دریابد و هیچ کاری از تو برنیاید به خویشتن بازگردی و خود را در ترازوی علی(ع) بسنجی، وای بر تو که عمرت بی‌حاصل و در پوچی و بیهودگی ، تمام عمرت در غرق گناه ! به کوله بارت نظر کن، ببین برای خودت چه داری و سپس آماده شهادت بشو که خدا را در آن وقت دوست خواهی داشت و طلبش خواهی کرد و به آرزویت می‌رسی.

«من طلبنی وجدنی و من وجدنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فانادیته»؛  اگر طالب واقعی معشوق باشی لازم نیست به طرف مرگ به این سو و آن سو بنگری و بدوی بلکه خود مرگ به سراغت خواهد آمد و خود معشوق زنگ خانه ات را به صدا در خواهد آورد و باورم اینست که مرگ بهترین هدیه خداوند است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها