امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۴۴۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
یکی از خبرنگاران زن بی‌بی‌سی فارسی با عصبانیت از روابط تنگاتنگ تهران ــ بغداد و محبوبیت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای در استان‌های عراق، به اختلاف افکنی میان این دو ملت پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، به بیلبوردهای منقش به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان "بصره" عراق واکنش نشان داد.

«نفسيه كوهنورد» با ضمیمه کردن تصویری از یک بیلبورد که بر آن تصویر «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء و آیت‌الله العظمی «خامنه‌ای» دیده می‌شود، نوشت: به ياد ندارم در هيچ شهر اين مملكت [ايران]، اينقدر عكس آقای خامنه‌ای ديده باشم كه در هر كوچه و خيابان بصره می‌بينم.

وی با عصبانیت از ولایت‌پذیری گروه‌های مقاومت عراقی، به تحریک اذهان مردم عراق و ایران و اختلاف افکنی میان این دو ملت پرداخت و افزود: برای بعضی فرماندهان ايرانی در طول هشت سال جنگ، گرفتن اين شهر از اهداف اصلی بود. چيزی كه امكان‌پذير نشد. اما حالا هر طرف شهر، حضور ايران را می‌توان ديد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها