يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۴۵۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از درگيری مسلحانه پليس با سوداگران مرگ و كشف 400 كيلوگرم ترياک در محور خواف ـ مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قادر کریمی با تشریح این عملیات ضربتی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله سنگین مواد افیونی از استان‌های جنوبی کشور به خراسان رضوی و شهر مشهد، ردزنی‌های گسترده در این رابطه آغاز شد.

وی اضافه کرد: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی، ساعت یک بامداد امروز در محور خواف به مشهد خودروی وانت مزدا دوکابین حامل موادمخدر را در نقطه کمین خود متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 2 سوداگر مرگ که قصد فرار داشتند در برابر مردان قانون دست به اسلحه بردند و درگیری مسلحانه آغاز شد.

کریمی متذکر شد: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی و مأموران فرماندهی انتظامی خواف در این درگیری مسلحانه یکی از سوداگران مرگ را به ضرب گلوله خود زمین‌گیر و قاچاقچی دیگر را نیز دستگیر و در بازرسی از خودروی وانت بار 400 کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، 4 تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف کردند.

وی با قدردانی از تیم‌های اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: تحقیقات از این 2 سوداگر مرگ ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها