أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۶۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون زمان مناسبی برای مذاکره با آمریکا نیست زیرا با خواری و تحقیر همراه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، علی مطهری در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه، 9 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در خصوص پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران، اظهار داشت: وضعیت فعلی برای وارد شدن به مذاکره با آمریکا مناسب نیست، زیرا توام با ذلت و خواری است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر ترامپ از برجام خارج نشده بود و تحریم‌ها را علیه ایران برقرار نکرده بود، به نظر من وارد مذاکره شدن با آمریکا اشکالی نداشت همانطور که بهتر بود در زمان اوباما با آمریکا رابطه برقرار می‌کردیم و حتی وارد مذاکره هم می‌شدیم ولی آن فرصت را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه اکنون مذاکره با آمریکا توام با خواری و تحقیر است و فعلا مذاکره با آمریکا مناسب نیست، افزود: اصل مذاکره را قبول دارم زیرا اصل مذاکره در شرایط مناسب و عادلانه می‌تواند مفید باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها