يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۴۶۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
از روز اولی که به استقلال آمدم شفر خیلی هوای مرا داشت. او به من می‌گفت تو یک فرمانده جدید هستی. او آنقدر با من صحبت کرد که‌ انگیزه زیادی برایم به وجود آمد. این را هم باید بگویم استقلال آنقدر بازیکن بزرگ دارد که هوای ما را نیز دارند.
به گزارش پایگاه 598، رضا آذری پدیده جدیدی است که در استقلال ظهور کرده است. هافبک 20ساله استقلال در بازی مقابل پیکان در دقایقی که به میدان رفت خیلی زود توانست رضایت هواداران و کادر فنی را جلب کند و به بازی کردن بیشتر در آینده امیدوار شود.

آذری برای رسیدن به ترکیب اصلی رقیبانی چون فرشید باقری و علی کریمی دارد و باید دید در ادامه کار و با حضور نفرات جدید، چقدر فرصت بازی پیدا می‌کند.

از اولین حضور در لیگ برتر با پیراهن استقلال بگو.
 شروع سختی بود. برای حضور در زمین خیلی‌ انگیزه داشتم، مخصوصا که تیم هنوز گل نزده بود. آقای شفر از من خواسته بود برای هجوم بیشتر به داخل زمین بروم. خوشحالم که توانستم در نیمه دوم برای استقلال بازی کنم اما اگر واقعیتش را بخواهید خیلی استرس داشتم اما امیدوارم که عملکردم راضی‌کننده بوده باشد.

قبل از حضورت در زمین کسی با تو صحبت کرد؟
از روز اولی که به استقلال آمدم شفر خیلی هوای مرا داشت. او به من می‌گفت تو یک فرمانده جدید هستی. او آنقدر با من صحبت کرد که‌ انگیزه زیادی برایم به وجود آمد. این را هم باید بگویم استقلال آنقدر بازیکن بزرگ دارد که هوای ما را  نیز دارند.

درخصوص فرمانده بودن در استقلال صحبت کردی. می‌دانی که این لقب برای امید ابراهیمی بوده!
ابراهیمی بازیکن بسیار بزرگی است و چند سالی که در استقلال بود هواداران خاطرات بسیار زیادی با او داشتند. تلاش می‌کنم جای خالی بزرگان استقلال را در زمین پر کنم.

فوتبال را از کجا شروع کردی و چگونه مطرح شدی؟
من بچه سیزده آبان شهرری هستم و فوتبالم را در آنجا شروع کردم. ایوب اصغرخانی اولین مربی من در فوتبال بود که در این چند سال خیلی برای من زحمت کشید. بعد از او آقای امیرحسین پیروانی مرا به تیم ملی امید دعوت کرد که به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست دادم. تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

خیلی‌ها معتقدند استقلال امسال کار سختی را برای تکرار موفقیت فصل قبل را دارد.
ولی من معتقدم استقلال امسال هم مدعی قهرمانی هر دو جام خواهد بود. با تمریناتی که زیر نظر وینفرد شفر انجام می‌دهیم و تقویتی که تیم در آینده‌ای نزدیک خواهد شد قطعا برای عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد. هفته‌های اول است و هنوز نمی‌توانیم تیم‌ها را صددرصد آماده در زمین ببینیم.

استقلال یک بازی سخت هم مقابل تیم السد قطر دارد. توان صعود دارید؟
خودتان گفتید یک بازی سخت. به نظر من حساس‌ترین بازی استقلال در 6 ماه اول سال همین بازی مقابل السد قطر است. اگر بتوانیم در این بازی پیروز شویم می‌توانیم به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

بازی فردا مقابل ذوب‌آهن را چطور می‌بینی؟
بازی در اصفهان سخت است به‌خصوص که ذوب‌آهن می‌خواهد به اولین برد خانگی مقابل هواداران خود دست پیدا کند. ما هم می‌خواهیم اولین پیروزی را در لیگ امسال به دست بیاوریم. پیروزی در بازی‌های اول خیلی مهم است و تیم‌هایی درنهایت موفق می‌شوند که در همان ابتدای لیگ امتیازات را جمع‌آوری کنند و امیدوارم در این بازی پیروز شویم.

منبع: فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها