يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۴۷۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
به تداوم و اتصال انقلاب اسلامی تا ظهور موعود و منجی انسان و عالم ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ امیدواریم  اما با این حال نمی توان فاقد نگرانی بود و احتمال شکست را نداد.

بدترین اتفاق احتمالی  این است که جمهوری اسلامی به دلیل فساد گسترده و لجام گسیخته مالیِ  و دست اندازی چپ و راست به بیت المال و یاس مردم از برخورد لازم و کافی و بازدارنده، دچار ادبار و شکست شود.

اگرهرعاملی موجب شکست شود (که به آسانی نمی شود) مانند حمله نظامی و شرایط سخت اقتصادی و ندانم کاری های مدیریتی و تسلیم  در برابر زیاده خواهی های آمریکا و ...  شاید قابل توجیه و تحمل باشد  اما شکست حکومت و نظامی  که به اسم اسلام و عدالت بر پا شد به واسطه فساد گسترده مالی و اشرافی گری مسئولان و مجامله آنان با مفسدان،- که با برخورد قاطع دستگاه قضایی قابل مهار بوده و است - بدترین گزینه روی میز سنتهای خداوند برای جمهوری اسلامی است.

عموم دلسوزان و نخبگان و مردم نسبت به واکنش مقام معظم رهبری به عنوان ناخدا و سکاندار سفینه انقلاب در برابر فسادهای یاد شده، دچار سئوال و ابهام هستند و کمیت و کیفیت واکنشهای معظم له و دستگاه قضایی زیر نظر و گوش به فرمان ایشان را در برابر این معضل کافی نمی دانند.

آیا از سوی دفتر رهبری این تلقی و مطالبه  عمومی به درستی به ایشان منتقل شده است؟ دلسوزان و چشمهای نگران و دوستدار انقلاب و رهبری چگونه می توانند از این امر مطمئن شوند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها