أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۷۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
سعید فتاحی تشریح کرد؛
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دلیل اصلی جنجال بازی سپیدرود با سپاهان رعایت نکردن قانون توسط تصویربردار بازی بود که صحنه آهسته گل چهارم را نشان داد!
به گزارش پایگاه 598، سعید فتاحی درباره ارزیابی اش از دو هفته لیگ برتر گفت: یکسری مسائل در این هفته های اول طبیعی است. تیم ها در بدنسازی بوده اند و در هفته اول کیفیت لیگ خوب نبود ولی کیفیت مسابقات در هفته دوم خیلی بهتر شد. حواشی هم که نمی شود گفت کم بوده ولی امیدواریم کمتر باشد.

وی درباره اتفاقات بازی سپیدرود با سپاهان تصریح کرد: شاید دوستان ناراحت شوند ولی می گویم تا بعد از این رعایت شود. دلیل اصلی جنجال دیروز متاسفانه رعایت نکردن قانون توسط کارمند صدا و سیما بود. متاسفانه بعد از گل چهارم، تصویربردار مسابقه  کمک مربی سپیدرود را صدا کرد و صحنه آهسته گل را که گویا آفساید بود، نشانش داد. بالاخره در فوتبال و جام جهانی هم این اتفاقات می افتد. در ایران چیزی به نام ویدئو چک نداریم. حتی تجهیزاتش را هم نداریم ولی او خیلی راحت کمک مربی را صدا کرد و صحنه را نشانش داد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ که در ورزشگاه حاضر بود، ادامه داد: وقتی کمک مربی می بیند داور اشتباه کرده و تیمش چهار گل عقب است و به کادر فنی منتقل می کند، گویا نفت را روی آتش می ریزند. یک دفعه نیمکت سپیدرود روی هوا رفت.

فتاحی تاکید کرد: اول کمک مربی اخراج شد. داور مجبور بود قانون را پیاده کند. دوباره مسائل ادامه یافت و خداداد عزیزی کنار خط مکالمه ای با داور چهارم رد و بدل کرد و اخراج شد. تماشاگران هم دخالت کردند. یکسری طرفدار یک سرمربی دیگر بودند و به این اتفاقات دامن زده شد. این واقعا برای فوتبال ما بد است. نمی خواهم حق را به مردم و  به خداداد عزیزی بدهم. این اتفاق به خاطر یک کار غیر قانونی بود.

وی درباره اینکه یعنی باید یک تصویربردار را مقصر این اتفاقات دانست در حالی که سپیدرود سه گل از حریفش عقب بوده است؟ گفت: سپیدرود هفته قبل هم باخته بود و مردم اعتراض کرده بودند. یک کار غیر فوتبالی باعث شد این مسائل رخ بدهد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد:  این اتفاقات به گذشته هم مربوط است. سپیدرود سال گذشته هم این مشکلات را داشت که حل شد. خدا را شکر که این تیم در لیگ ماند. شما دیدید که روز گذشته چه هواداری به ورزشگاه آمده بود. شاید اگر یک تیم دیگری بود این اتفاقات نمی افتاد. دو ماه است که می گویند فلانی سرمربی و مالک است. دعا می کنیم این مسائل غیر مدیریتی در فوتبال ما کم شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها