أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۴۷۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
علی توفیق از دبیری فدراسیون بسکتبال برکنار شد و جای خود را به بازرس پیشین این فدراسیون داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی توفیق طی سال های گذشته مسئولیت دبیری فدراسیون بسکتبال را بر عهده داشت. توفیق بعد از تغییرات مدیریتی در فدراسیون نیز به فعالیت خود ادامه داد اگرچه طی این مدت صحبت های زیادی مبنی بر کنار رفتن وی مطرح بود. صحبت هایی که در نهایت با حکم رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال به واقعیت پیوست.

طبق حکم صادر شده، مسعود عماری که پیش از این بازرس فدراسیون بسکتبال بود به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال منصوب شده است.

دبیری فدراسیون‌های بسکتبال، سوارکاری، موتورسواری و اتومبیلرانی و فدراسیون ورزشهای نابینایان وکم بینایان از سوابقی عماری است که فدراسیون بسکتبال به آن اشاره کرده است. وی ۱۵ سال سابقه مربی‌گری درلیگ‌های برتر و دسته یک بسکتبال کشور به همراه تیم‌های آرارات تهران، توزین الکتریک کاشان، نفت تهران و پویا تهران برخوردار است. او مدرسی دوره‌ای مربی‌گری را جزء سوابق خود دارد.

مدرس دوره‌ای مربیگری و کسب عناوین مختلف قهرمانی با تیم‌های تحت مربیگری در المپیک‌های ۲۰۰۸ پکن ۲۰۱۲ لندن، بازی‌های آسیایی گوانگجو و چندین رویداد بین المللی در فدراسیون جانبازان ومعلولین از دیگر سوابق اوست.

در مراسمی که امروز برگزار شد ضمن ابلاغ حکم سرپرست دبیری برای مسعود عماری، علی توفیق به عنوان دبیرکل قبلی فدراسیون مورد تقدیر قرار گرفت و تودیع شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها