أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۸۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
هرجا می خواستید ببینید شیطان کجاست، ببینید دروغگو کجاست.
پایگاه 598: هرجا می خواستید ببینید شیطان کجاست، ببینید دروغگو کجاست.

چرا جامعه ی دینی ما اینقدر به دروغ مبتلا است؟ تا این مورد درست نشود الباقی موارد هم درست نمی شود. ما سیمنارها و موسساتی را برای پایش نماز داریم، زکات داریم، اما متاسفانه یک سمینار برای دروغ نمی گذاریم. این را درست کنیم. می آیند می گویند حاج آقا به جدت اگر با این اوضاع اقتصادی در بازار دروغ نگوییم نمی شود. از جد ماهم مایه می گذارد تا یک منکر را تثبیت کند؛ می گوید نمی شود، در حالی که پیغمبر (ص) دعایش از حضرت حق این است: طهر لسانی عن الکذب.

امام زمان (عج) ان شالله می آید و یکی از رسالت ایشان این است که در دعای ندبه می خوانیم:"کجاست باطل کننده دروغ؟ "یکی از کسانی که حضرت با آنها موجه می شوند، دروغگو ها هستند، با اینها هیچ میانه ای ندارد.

هرجا می خواستید ببینید شیطان کجاست، ببینید دروغگو کجاست.

بخشی از سخنرانی استاد علوی تهرانی در حسینیه شهدای بسیج. - مرداد 96
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها