أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
روز گذشته بحرین شاهد برگزاری بزرگ‌ترین راهپیمایی‌ اعتراض‌آمیز طول تاریخ خود با حضور بیش از 500 هزار معترض بحرینی بود.
فارس، رسانه‌های بحرینی تاکید کردند که روز گذشته مردم بحرین بزرگ‌ترین راهپیمایی اعتراض‌امیز طول تاریخ این کشور را رقم زدند.

راهپیمایی اعتراض‌آمیز "لبیک یا بحرین" در حالی دیروز (جمعه) در منامه، پایتخت بحرین برگزار شد که بیش از 500 هزار شهروند معترض بحرینی از اقشار مختلف این کشور در آن مشارکت داشتند.

این راهپیمایی اعتراض‌آمیز به دعوت شیخ "عیسی قاسم"، رهبر شیعیان بحرین برگزار شد و هدف از برگزاری آن تاکید بر احقاق حق مردم بحرین اعلام شده بود که با استقبال بی‌نظیر مردم بحرین مواجه شد.

استقبال از دعوت شیخ عیسی قاسم حتی در منطقه الدراز در نزدیکی منامه و در مسجد امام صادق ع که شیخ در آن خطبه‌های نماز جمعه را ایراد می‌کرد نیز قابل ملاحظه بود، بگونه‌ای که علاوه بر پر شدن فضای مسجد خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به مسجد امام صادق ع نیز مملو از نمازگزاران بحرینی بود.

پادشاه بحرین که همواره تلاش می‌کند، قیام مردمی این کشور را اختلافات طایفه‌ای و اختلاف میان شیعه و سنی معرفی کند، در سخنانی اظهار کرده بود که تنها جمع اندکی در تظاهرات روز جمعه حضور خواهند داشت.

این درحالی است که شیخ عیسی قاسم در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته خود با اشاره به فراگیر و جامع بودن انقلاب مردمی بحرین تاکید کرد که مردم بحرین از هر قشر و طایفه‌ای که باشند، حاکمیت طایفه دیگر را بر خود تحمل نخواهند کرد و همه در این کشور چه شیعه و چه سنی از حق و حقوق برابر برخوردار می‌باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها