أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۸۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
نماینده مردم همدان در مجلس خطاب به دولت گفت: قرار بود تیم اقتصادی را عوض کنید؛ آنقدر نکردید تا مجلس گشت و بی‌کس‌ترین وزیر را پیدا کرد تا استیضاح کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد از فردا تحریم‌هایش را شروع کند، اظهار داشت: قطعاً با اقدامات مسئولین و سرمایه اجتماعی مردم، این حرکت آمریکا با شکست مواجه خواهد شد و یک بار دیگر صلابت ملت ایران به نمایش گذاشته خواهد شد. مردم پشتیبان انقلاب هستند، اما از مسئولانشان ناراضی‌اند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: در این جنگ ما سه فرمانده بیشتر نمی‌شناسیم؛ رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: امروز سؤال مردم این است که چرا رؤسای سه قوه با مردم سخن نمی‌گویند؟ تا چه زمانی مردم باید منتظر بمانند تا رئیس‌جمهور برنامه‌هایش را اعلام کند و رئیس قوه قضائیه خبر خوش برخورد با مفاسد اقتصادی را بدهد؟ مردم از رئیس مجلس توقع دارند که در تلویزیون حاضر شود و بگوید که مجلس چه می‌کند.

وی با بیان اینکه چه کسی باید به جای این سه نفر صحبت کند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب که همه اختیارات را به شما سه نفر داده است، به مردم بگویید چه کرده‌اید؟ اینکه اینجا جلسه غیرعلنی بگذاریم و دو سه ساعت حرف بزنیم، چه سودی برای مردم دارد؟

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از مجلس راضی نیستند، اظهار داشت: مجلس قلب دموکراسی است و باید هر روز رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه بیایند و گزارش بدهند.

وی خطاب به دولت گفت: قرار بود تیم اقتصادی را عوض کنید؛ آنقدر نکردید تا مجلس گشت و بی‌کس‌ترین وزیر را پیدا کرد تا استیضاح کند.

حاجی‌بابایی همچنین خطاب به برخی جریان‌های سیاسی در کشور عنوان کرد: چرا وقتی یک انسان قدرتمند جواب آمریکا را می‌دهد، دردتان می‌گیرد؟ شما که کاری ندارید اجازه بدهید دیگران جواب بدهند. شما سکوت کردید و منفعل هستید.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرف مردم درست است که اشرافیت در بخش‌هایی از کشور نفوذ کرده است؛ آقای رئیس قوه قضائیه به آقازاده‌ها و برادرزاده‌ها رحم نکنید. حرف من این است که چرا با فساد و اختلاس برخورد نمی‌کنید؟

وی گفت: چند هفته است داریم می‌گوییم که فهرست کسانی را که دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند، منتشر کنید، مدام امروز و فردا می‌کنید، آیا فامیلتان هستند که نمی‌گویید؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها