أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۴۹۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
۱۰ دستگاه خودروی پورشه قاچاق که به دلیل طی نکردن روال قانونی برای ثبت سفارش در سال ۹۲ ضبط شده است، بعد از ۵ سال برای تعیین تکلیف، همچنان در انتظار حکم مرجع قضایی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، جمشید قسوریان جهرمی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص وضعیت ۱۰ دستگاه خودرو پورشه که در سال ۹۲ در استان یزد ضبط شده بود، اظهار کرد: سال ۹۲، ۱۰ دستگاه خودرو پورشه مدل ۲۰۱۴ وارد کشور شد که با مشکلاتی همراه بود.

جهرمی افزود: در آن زمان واردکننده این خودروها، برای ثبت سفارش روال قانونی را طی نکرده بود از این رو در همان زمان این خودروها ضبط شد.

وی ادامه داد: بعد از گذشت مهلت ترخیص خودروها، این خودروها در دسته کالاهای متروکه قرار گرفت.

جهرمی تصریح کرد: اما با توجه به اینکه این پورشه ها هم بالای ۲۵۰۰ سی سی بودند و هم به زمان قانون ممنوعیت واردات خودرو برخورد کردند، امکان فروش این خودروها به عنوان کالای متروکه وجود نداشت.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این خودروها همچنان در انبار نگه داری می شوند و برای فروش به شرط صادرات هم هنوز حکم نهایی پرونده توسط مرجع قضایی صادر نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها