يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۴۹۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
افشاگری کریمی قدوسی؛
سرویس شبکه های اجتماعی 598




در پی درج مطلبی در خروجی سایت الف در روز سه‌شنبه دوم مرداد به نقل از علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس تحت عنوان «در سال 90 اتهاماتی به من وارد کردند که رد شد» و بیان این جملات که خبر بازداشت من برای سال ۹۰ بوده است که یک نماینده ادعاهایی علیه بنده مطرح کرد که بنده شکایت کردم و کار به قوه قضاییه کشیده شد، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد به انتشار این مطلب واکنش نشان داد و توضیحاتی بدین شرح ارائه کرد.

 

توضیحات کریمی قدوسی در خصوص درج گفتگویی در سایت الف

 

به گزارش 598 به نقل از الف، اینجانب در سال 90 پس مطرح‌شدن پرونده امیر منصور آریا به‌عنوان یکی از مفسدین اقتصادی و بدهکاران بانکی که مبلغ فساد و اختلاس در این پرونده 2 هزار و 800 میلیارد تومان بوده، در مصاحبه‌هایی به نقش علاءالدین بروجردی در این پرونده و حمایت وی از امیر منصور آریا اشاره کردم.

با توجه به سوگندی که در مجلس یادکردم تا پاسدار حقوق مردم و ملت باشم وظیفه خود را مبارزه با مفسدین دخیل در این پرونده دانسته و در مصاحبه‌هایی به نقش برخی از نمایندگان ازجمله بروجردی واکنش نشان دادم و در رسانه‌ها از صدور کیفرخواست علیه بروجردی صحبت کردم که البته این قسمت اظهاراتم مستند به نامه بازپرس ششم دادسرای مستقر در اوین به دادستان وقت و همچنین نامه آقای بروجردی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای دادستان وقت کل کشور و قاضی عالی رسیدگی به پرونده‌های مفسدین اقتصادی بوده که خود آقای بروجردی در این نامه سه بار نسبت به صدور کیفرخواست علیه خود معترض شد.

اما آقای بروجردی با شکایت به دادگاه اعلام کرد که برایش کیفرخواستی صادر نشد و نهایتاً اینجانب در همین زمینه در دادگاه محکوم که 2 میلیون تومان جزای نقدی را پرداخت کردم.

اینجانب بار دیگر اعلام می‌کنم که قوه قضائیه یک نهاد مستقل است و در صدور رأی از امثال بروجردی دستور نمی‌گیرد تا وی خواهان تخفیف مجازات برای من شود.

مبارزه با فساد را وظیفه خود دانسته و همواره در این مسیر تلاش خواهم کرد. اینجانب به وظیفه قانونی و نظارتی خود عمل کرده‌ام اما اینکه یک قاضی مرا محکوم کرد دلیل نمی‌شود تا دست از مبارزه بردارم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها