يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۴۹۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستور کار مجلس خارج شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، گزارش کمیسیون عمران در مورد رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه‌ها، مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری‌ها و واگذاری املاک شهرداری تهران در دستور کار جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس قرار گرفت.

مصطفی کواکبیان به عنوان متقاضی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، با اشاره به هزار و ۳۰۰ مورد واگذاری املاک در شهرداری گفت: فقط ۲۰۰ مورد از اینها به قوه قضاییه رفته که تعیین تکلیف شود و آن هم منجر به نتیجه نشده است.

وی افزود: هزار ملک بدون ضابطه در شهرداری واگذار شده و برخی از آنها هزار میلیارد تومان ارزش داشته است. در حالی که کل رقم حقوق های نجومی ۳۰-۴۰ میلیارد تومان است. موارد دیگری هم هست که رد پای آن در شهرداری نیست.

در ادامه رد تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۸۵ رای موافق، ۸۶ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر با آن مخالفت کردند.

در ادامه اصل تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با ۱۰۵ رای موافق، ۸۳ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر مجددا با آن مخالفت کردند. بر این اساس و به گفته مسعود پزشکیان رئیس جلسه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستور کار مجلس خارج شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها