أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۹۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
در دو روز اول فعالیت بازار ثانویه 80 میلیون یورو معامله انجام شد و قیمت دلار در این بازار در معاملات امروز به ۸۲۴۰ تومان رسید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در معاملات امروز بازار ثانویه ارزی، بهای ارز بر مبنای یورو 9540 تومان و بر مبنای دلار 8240 تومان بوده است.

در مجموع دو روز اول کاری بازار ثانویه، 80 میلیون یورو معامله شده است. 

در بازار ثانویه همه صادرکنندگان غیرنفتی و همه واردکنندگان کالا‌های مجاز وارداتی به استثنای کالاهای اساسی می‌توانند در این بازار حاضر شده و به خرید و فروش ارز بپردازند. در این بازار صادرکننده غیرنفتی عرضه کننده ارز و وارد کننده متقاضی ارز است.

به گزارش فارس، با وجود حجم مناسب معاملات در بازار ثانویه، امروز در بازار تهران بهای سکه و ارز رشد محسوسی داشت.

روز گذشته قیمت دلار در بازار ثانویه معادل ۸۰۷۴ تومان بود. عمده عرضه‌کنندگان ارز در این بازار پتروشیمی‌ها بوده‌اند و اغلب ارز معامله شده درهم امارات بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها