أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۰۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

هتل رامادا پلازا Ramada Plaza

هتل رامادا پلازا استانبول یکی از هتل‌های 5 ستاره استانبول است که در منطقه Congress Valley یکی از شیک‌ترین محله‌های استانبول قرار دارد؛ محله‌ای پر از هتل‌های تجاری و مراکز بازرگانی بزرگ. از هتل رامادا پلازا استانبول تا نزدیکترین ایستگاه مترو (عثمان‌ بی) و نزدیکترین مراکز خرید استانبول فقط ۳ دقیقه راه است و در اطراف هتل، علاوه بر یک ایستگاه اتوبوس، پر از بار و رستوران و کلاب‌های شبانه نیز می باشد. اماکن تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول هم به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس می باشند. فرودگاه آتاتورک استانبول هم در فاصله حدودا 25 کیلومتری از هتل رامادا پلازا استانبول می باشد.در مورد تور استانبول می توانید در سایت سفر باتو مطالب بیشتری بخوانید.

هتل هالیدی این سیتی Holiday Inn City

هتل هالیدی این سیتی استانبول یکی از هتل‌های 5 ستاره استانبول است که در فاصله‌ی ۲ کیلومتری از اماکن تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول و درفاصله ۶ کیلومتری از میدان تقسیم استانبول واقع شده است. حمل و نقل عمومی درست روبه‌روی هتل هالیدی این سیتی استانبول قرار دارد. فرودگاه آتاتورک استانبول هم در فاصله ۱۲ کیلومتری از هتل هالیدی این سیتی استانبول می باشد.

هتل تایتانیک بیزینس Titanic Business

هتل تایتانیک بیزینس استانبول یکی از هتل‌های 5 ستاره استانبول است که در منطقه‌ی کارتال استانبول (قلب منطقه‌ی بازرگانی استانبول) قرار دارد. در اطراف هتل تایتانیک بیزینس استانبول رستوران، بار، کلاب شبانه و مراکز خرید بسیاری وجود دارند. هتل تایتانیک بیزینس استانبول تا اماکن تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حدود 20 الی 30 دقیقه فاصله است. هتل تایتانیک بیزینس استانبول تا فرودگاه سابیها گوکچن استانبول حدود 15 کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 50 کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل های 5 ستاره دبی

هتل کمپینسکی Kempinski Hotel Mall of the Emirates

هتل کمپینسکی از هتل های معروف در سطح جهانی امارات متحده ی عربی است و به جرات می توان گفت از برترین هتل های دبی می باشد. این هتل نزدیک به پیست اسکی دبی است. پیش از خرید تور دبی ادامه مطلب را بخوانید.

از جمله امکانات این هتل می توان به دکوراسیون و معماری زیبا، فضای باز خوب، استخر و آلاچیق به همراه اتاق های ییلاقی، نهار خوری های بزرگ، کیفیت غذای عالی، انواع امکانات تفریحی از جمله سالن بدنسازی، زمین تنیس، باشگاه گلف، کلاس های آموزشی اسکی و ... اشاره کرد.

وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق های متعدد از سوئیت تا خانوادگی هم از دیگر امکانات این هتل می باشد.

هتل کمپینسکی از همه لحاظ آن قدر خوب و مدرن است که هیچ ایرادی نمی توان از آن گرفت و می تواند اقامتی خوش به همراه انواع تفریح و سرگرمی را برای شما فراهم نماید.

هزینه ی رزو اتاق در این هتل بنابر فصلی که در آن سفر می کنید متفاوت است اما به طور میانگین یک هفته اقامت دو نفر در یک اتاق با احتساب صبحانه ۶ میلیون تومان می شود. این هتل از گران قیمت ترین اقامتگاه های دبی محسوب می شود.

فواصل

۳ کیلومتر تا پارک آبی وایلد وادی

۲۰ دقیقه با اتومبیل تا باشگاه گلف

۲۰ دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه بین المللی دبی

هتل شرایتون Sheraton

هتل شرایتون دبی شهرت جهانی دارد. مکان قرار گیری این هتل بسیار عالی است؛ به بازار امارات متصل و از بازار و ساحل مارینا ۱۰ دقیقه با اتومبیل فاصله دارد. همچنین انواع و اقسام امکانات و خدمات با بالاترین کیفیت را نزد میهمانان قرار می دهند.

از جمله امکانات هتل شرایتون می توان به مترجمان هم زمان مسلط به تمامی زبان ها، فضاسازی عالی و مدرن، اتاق هایی مدرن، تمیز و با تمام امکانات ، انواع سالن های ورزشی، استخر و مراسم و جشن های شاد و مفرح اشاره نمود.

وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق های سوئیت، دو نفره، خانوادگی، هانی مون و ... تنها گوشه ای از امکانات این هتل است. برای کشب اطلاعات جزئی تر در رابطه با هتل شرایطون می توانید از این لینک دیدن کنید.

این هتل از گران قیمت ترین هتل های دبی می باشد یک هفته اقامت دو نفر این هتل ۳ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان هزینه به همراه خواهد داشت.

فواصل

۱ کیلومتر تا باشگاه گلف دبی

۱ کیلومتر تا پارک آبی وایلد وادی

۱۰ دقیقه تا ساحل و دبی مارینا

۲۶ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی

هتل The H

این هتل از زیبا و تمیز ترین هتل های دبی است، موقعیت مناسب، خدمات عالی، دکوراسیون و مناظر چشم نواز از نکاتی هستند که میهمانان اغلب این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند.

می توانید اتاق های سوئیت یک تخته، دو تخته و خانوادگی را در این هتل رزرو نمایید و از امکانات آن بهره مند شوید.

انواع استخر های سر بسته و رو باز، سالن های ورزشی، غذاخوری، خوراکی های خوشمزه تنها گوشه ای از امکانات این هتل می باشد.

این هتل از هتل های گران قیمت دبی محسوب شده و اقامت یک هفتگی دو نفر به همراه یک کودک در این مکان حدودا ۵ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

فواصل

۱۵ دقیقه با اتومبیل تا بازار مدینه ی جمیرا

۱۵ دقیقه با اتومبیل تا مرکز خرید امارات

۱۰ کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی

بهترین هتل های 5 ستاره کیش

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش در شمال غربی جزیره در منطقه ای بکر بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس در سال 1394 افتتاح شده است. هتل ترنج، اولین هتل روی آب، خاورمیانه و ایران است که نمونه اش را فقط در جزایر مالدیو و کارائیب می توان دید. در ساخت این هتل بسیار تلاش شده که به محیط زیست آسیبی نرسد.جزئیات بیشتر را در مورد تور کیش در سایت مشاهده کنید.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش است که در سال 1351 فعالیت خود را شروع کرده و از بزرگترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش است که در بهترین منطقه جزیره کیش و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری و بسیاری از مراکز خرید و نزدیک فرودگاه واقع شده است.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان از محبوبترین هتل های پنج ستاره کیش می باشد که در سال 1382 در بهترین نقطه از نوار سیاحتی این جزیره مرجانی کیش افتتاح شد. هتل با 6 طبقه دارای 140 واحد اقامتی مجلل با نمایی فوق العاده و مجهز به تمامی امکانات خدماتی و رفاهی می باشد.

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

هتل قصر طلایی

به گزارش ویرلن ، همانطور که حتما می دانید، قصر طلایی مجلل ترین هتل در سراسر کشور می باشد که در شهریور ماه سال 1389 افتتاح گردیده است این هتل با بهره گیری از کادری مجرب به همراه ارائه بهترین و بی نظیرترین سرویس ها و امکانات رفاهی، توانسته همواره رضایت خاطر تمامی میهمانان خود را به همراه داشته باشد

از مهمترین امکانات و خدمات منحصر به فرد هتل قصر طلایی باید مواردی چون تورهای سیاحتی درون شهری، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویسف پارکینگ سرپروشیده ویژه میهمانان و مسافران، پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری، استخر نمک، پزشک و... را نام برد

هتل پارس

هتل پارس مشهد از دیگر هتل های 5 ستاره و لوکس مشهد می باشد که در سال 1382 مورد بهره برداری قرار گرفته و البته 6 سال بعد نیز مجددا برای اجرای فاز دوم به بهره برداری رسیده است. در سال 1390 لابی هتل پارس مجهز به سقفی شیشه ای شد که نمای بسیار زیبایی را به هتل بخشید و بسیار هم مورد توجه مسافران قرار گرفت

هتل پارس دارای 5 طبقه و شامل 227 اتاق می باشد که با برخورداری از مجهزترین امکانات همراه با کادری مجرب و خوش برخورد به ارائه سرویس به میهمانان خود می پردازد

دریاچه مصنوعی، چایخانه سنتی، رستوران، چندین تالار، پارک بازی و... از جمله دیگر امکانات این هتل می باشد.جزئیات قیمتها و سایر تور لحظه آخری مانند تور مشهد در سایت سفر باتو موجود است.

هتل درویشی

هتل درویشی را باید یکی از لوکس ترین و البته پر درآمدترین هتل های مشهد نامید که همواره از آن بعنوان زیباترین هتل در شرق کشور نام برده می شود

سبک طراحی داخلی و معماری هتل درویشی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این هتل بین المللی است چراکه در طراحی این هتل از 8 ملیت گوناگون جهان استفاده شده که از این حیث بسیار جالب توجه می باشد

بعلاوه از دیگر نکات بارز این هتل باید به سالن چندمنظوره آن اشاره کرد که در حقیقت اولین سالن چندمنظوره در کل کشور می باشد. هتل مجلل درویشی شامل 22 طبقه به هماه 223 اتاق است؛ شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این اتاق ها در 23 نوع گوناگون با سرویس ها و امکانات رفاهی متفاوت در اختیار میهمانان قرار می گیرند


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها