يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۵۰۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سرپرست جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدوارم بتوانم بار امانت بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور را با نگاه علمی و تخصصی به پیش ببرم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که یکی از آرمان های نظام و تاکیدات رییس جمهور گسترش عدالت اجتماعی است، گفت: برنامه ها و سیاست های دولت را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قوت و سرعت دنبال خواهم کرد.

  انوشیروان محسنی بندپی در نخستین جلسه شورای معاونین که بعدازظهر امروز با حضور معاونین، مشاورین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: در پیشبرد اهداف دولت وظایفی بر عهده وزارت تعاون، کار و وفاه اجتماعی است که با همکاری، همفکری، تعامل و اقدامات نوآورانه به سرانجام خواهد رسید.

وی ضمن سپاس از حسن اعتماد رییس جمهور در انتصاب خود اظهار کرد: صبح امروز جلسه‌ای با حضور دکتر روحانی برگزار شد که جلسه بسیار خوبی بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان این که در اینجا وظیفه خود می دانم که از تلاش ها، اقدامات اثربخش و دلسوزانه علی ربیعی طی ٥ سال تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کنم،  تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به گستردگی در حوزه رفاه، تامین اجتماعی، بهزیستی، اشتغال، تعاون، آموزش فنی و حرفه ای و غیره عملکرد قابل قبول و ر و به جلویی داشته است.

محسنی بندپی اظهارامیدواری کرد: هم اکنون که سرپرستی این وزارتخانه به اینجانب واگذار شده بتوانم بار امانت بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور را با یک نگاه علمی و تخصصی در جهت توانمندسازی به پیش ببرم.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: هم اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار داریم که لذا باید بتوانیم با تدبیر و امید و نگاه حمایت گرایانه این دوران را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه به موضوع اشتغال و بیکاری اشاره کرد و گفت: بیکاری فقر را تشدید می‌کند و عوارض و آسیب های اجتماعی را در پی دارد بنابراین باید برنامه‌های اشتغال را با نگاه جدید و سرعت ادامه بدهیم.

محسنی بندپی در پایان خطاب به مدیران و معاونین اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی نیازمند حمایت، دلگرمی و کار ویژه و نوآورانه هستم تا با همدلی و تدبیر این شرایط را پست سر بگذاریم و در جهت فقر زدایی، گسترش اشتغال، کاهش تصدی گری در بنگاهها و .... حرکت کنیم.

در پایان این جلسه هر یک از معاونین ، مدیران و مشاوران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها