يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۵۱۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
بازهم مجری مثلا طناز سوژه شد/
آقای مجری در ابتدا با مطلبی تحت عنوان «تو دیگه خفه شو!» به این مطلب واکنش نشان داد که چندی بعد تیتر آن را «به تو دیگه چرا» تغییر داد و در نهایت آن را از صفحه خود حذف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان نيوز، رضا رفیع مجری برنامه طنز منبع موثق که اجرای برنامه قندپهلو را در نیز کارنامه خود دارد در هفته گذشته با اتخاذ 2 موضع عجیب به سوژه خبری تبدیل شد. دفاع بی ربط وی از برجام در حاشیه حمایت از موضع ذوق زده آخوندی، اولین موردی بود که وی را به سوژه خبری تبدیل کرد. رفیع در برنامه اش گفته بود که ما یادمان هست بعضی ها همه آرزویشان این بود که ترامپ از برجام خارج شود و از داخل به برجام ضربه می زدند و .... .

قطعا تکرار ضعف های عدیده برجام و دستاوردهای تقریبا هیچ آن وجهه خوشی نداشته و خارج از حوصله است، اما نمک پاشی آسان آقای مجری از یک خسارت محض و آن هم از آنتن زنده رسانه ملی جای تعجب دارد.
 
دومین مورد که باعث مطرح شدن نام این مجری به اصطلاح طناز شد، واکنش وی به ویدئوی اخیر احمدی نژاد بود. فارغ از مواضع خاص و عجیب احمدی نژاد که به هیچ وجه قابل تائید نبوده و رگه هایی از بغض های شخصی در آن دیده می شود، آقای مجری در ابتدا با مطلبی تحت عنوان «تو دیگه خفه شو!» به این مطلب واکنش نشان داد که چندی بعد تیتر آن را «به تو دیگه چرا» تغییر داد و در نهایت آن را از صفحه خود حذف کرد.

اما آن چیز که باعث جنجال این پست اینستاگرامی شد، محتوای پست رفیع بود که در آن صریحا رای دهندگان به احمدی نژاد را قشر پوپولیست گرا و فاقد تحلیل جامعه نامیده بود و احمدی نژاد را عامل تخریب زیرساخت های کشور و فقر جامعه دانشته بود. 

این مجری مثلا طنزپرداز که گرایش های اصلاح طلبی و علاقه به یکی از سران فتنه را در پیشینه خود دارد ظاهرا همچون دیگر سلبریتی ها خود را قشر فرهیخته و اهل تامل جامعه پنداشته که در پس این قدرت تفکر و تحلیل حاضر شدند رئیس یک دولت ناکارآمد را برای چهارسال دیگر تمدید کنند و حتی آن را به دیگران هم توصیه کنند. این جماعت اهل تحقیق حتی به خود زحمت نمی دهند تا ببینند کدام دولت در زدودن فقر از این کشور تلاش کرد و برای تقویت زیرساخت ها شبانه روزی تلاش نمود. ظاهرا آقای مجری می خواهد ناراحتی و دلخوری از انتخاب اشتباهشان را به گردن دیگران بیاندازد و فریادها را بر سر دیگران خاصه مردم بزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها