أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۱۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
نماینده مجلس با اشاره به اینکه برنامه طنز دکتر سلام باید در کنار رسانه‌ها فعال باشد، گفت: آستانه تحمل دولت نسبت به گروه‌های منتقد کاهش یافته و باید در این زمینه صحه صدر داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، بهروز نعمتی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و مسئولین وزارت ورزش باید شرایط را برای برگزاری مجموعه "دکترسلام" فراهم کنند، گفت: چه رسانه‌هایی که موافق دولت و چه منتقد دولت هستند باید آزادانه به بیان دیدگاه خود بپردازند. دولت اگر بخواهد تنها نظر موافقان را بشنود شق القمر نکرده است؛ لذا همه مطبوعات و رسانه‌ها باید در کنار هم حضورداشته باشند تا نتیجه مثبت باشد.

وی اضافه کرد: مجموعه طنز "دکترسلام" اگرچه برای منتقد شوندگان آزاردهنده است، اما مسئولین باید فضا را برای هر دو جناح مخالفین و موافقین باز بگذارند. زیرا هر مقدار فضا بازتر باشد می‌توانیم تفکرات مختلف را در اداره کشور شریک کرده و موفق‌تر باشیم.

نعمتی با اشاره به اینکه اگر چه گاهی اوقات آزادی بیان در دولت رضایت بخش بوده است، افزود: آستانه تحمل دولت نسبت به گروه‌های منتقد کاهش یافته و مورد مقبول نیست و باید در این زمینه صحه صدر داشته باشد و فضای مطبوعاتی را بازتر کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها