يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۵۳۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
یک مسؤل بخش نوروسایکوتراپی کشور با تشریح اینکه براساس شاخص‌های جهانی در جدیدترین آمارها، تهران ششمین شهر پراسترس جهان گزارش شده است، گفت: استرس آنقدر اهمیت دارد که از ۹۵درصد عوامل بیماری‌ها استرس از مهمترین عوامل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پویا پاک‌نژاد با اشاره به اینکه براساس مطالعات داخلی در حوزه روانشناسی؛ ۸۷ درصد مردم تهران تجربه یک استرس حاد را در طول سال داشته‌اند، گفت: براساس شاخص‌های جهانی در جدیدترین آمارها، تهران ششمین شهر پراسترس جهان گزارش شده است.


وی گفت: در آمریکا هر نوع استرسی تعریف می‌شود زیان‌های اقتصادی را نیز بررسی می‌کنند، ولی در ایران چنین برآورد علمی نمی‌شود، ولی مشخص است ایران از نظر استرس هزینه‌ها و زیان‌های زیادی متقبل می‌شود

مسؤل بخش نوروسایکوتراپی یک کلینیک درد تصریح کرد: استرس آنقدر اهمیت دارد که از ۹۵ درصد عوامل بیماری‌ها استرس از مهمترین عوامل است.

خدمات روان نیاز فوری خبرنگاران

همچنین صالح رمضانی خورشید دوست ــ مدیر یک کلینیک چند تخصصی درد نیز با اشاره به ارائه بسته خدمات نوروسایکوتراپی که می‌توان در اختیار مشاغل پر استرس قرار گیرد، عنوان کرد: مثلاً می‌توان این خدمات را در اختیار مشاغلی همچون خبرنگاران قرار داد.

بیمه‌ها به بیمار‌های روان توجه کنند/ استرس بیمه شود

همچنین نصرت آبادی ــ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: بیمه‌ها خدمات نوروسایکوتراپی و خدمات روان را پوشش نمی‌دهند، ولی امیدواریم بیمه‌ها به بیمار‌های روان و استرس توجه بیشتری کنند.

وی عنوان کرد: بسیاری از عملکرد بدن براساس مولفه‌های الکترونیکی است، زیرا بدن انسان دارای برق بسیار است و حتی می‌توان با برق بدن یک لامپ ۴۰ وات را روشن کرد، خاطرنشان کرد: بنابراین براساس عملکرد الکترونیکی؛ مهمترین قسمت بدن که با آن درگیر است مغز است و درمان‌های نوروسایکوتراپی نیز بدون استفاده از دارو براساس تکنیک‌های تکنولوژی است که تاکنون روی ۱۱ هزار ایرانی این تکنیک‌های درمانی بررسی و آزمایشات بالینی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها