يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۵۳۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
در جریان تجمع غیرقانونی چند نفره امروزدر مقابل مجلس شورای اسلامی، قاسم شعله‌ سعدی وکیل پایه یک دادگستری بازداشت شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، صبح امروز در جریان تجمع غیرقانونی چند نفره در مقابل مجلس شورای اسلامی پلیس امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدام به بازداشت تعدادی از تجمع‌کنندگان کرد.

برپایه این گزارش، قاسم شعله‌ سعدی، آرش کیخسروی، محمد نوری‌زاد و مسعود جوادیه بازداشت شدند.

لازم به ذکر است که شعله سعدی دیروز در پیامی ویدیویی اعلام کرده بود که به پیروی از محمد مصدق برای مقابله با نظارت استصوابی در میدان بهارستان حاضر خواهد شد تا از انتخابات آزاد در ایران دفاع کند.

پلیس هنوز رسما این خبر را تایید نکرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها