أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۳۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
پرافتخارترین ورزشکار ایرانی تاریخ المپیک درباره درگیری هایی که در جایگاه VIP ورزشگاه بازی ایران و عربستان پیش آمد، توضیح داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک، در جریان بازی تیم های امید ایران و عربستان یک درگیری میان مسئولان دو کشور در جایگاه وی آی پی رخ داد و باعث خروج عربستانی ها از جایگاه شد. هادی ساعی که یکی از افراد حاضر در این جایگاه بود، در خصوص اتفاق رخ داده، گفت:  ما به همراه تنی چند از مدیران ورزشی به وی ای پی ورزشگاه آمدیم تا بازی تیم ملی را تماشا کنیم و در VIP هر کسی که آی دی کارت مخصوص داشته باشد می تواند در این مکان بنشیند. اما آنها دوست داشتند که در همین ردیف ما مستقر شوند و خواهان کم شدن نفرات ما بودند.

او افزود: ما با عربستانی ها صحبتی نکردیم بلکه با مسئول اندونزیایی صحبت کردیم .  در ادامه ما کارت مان را به مسئول برگزار کننده نشان دادیم و آنها خیلی محترمانه تاکید کردند که در همین وی ای پی بنشینیم. ساعی در ادامه گفت: بعد از  تصمیم مسئول برگزار کننده مسابقه آنها مجبور شدند به جایی دیگری بروند و در پایان هم سر راه نشستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها