يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۵۳۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از حضور رئیس‌جمهور در مجلس در روز هفتم شهریور ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای‌اسلامی درباره زمان حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پارلمان برای پاسخ به سئوال نمایندگان گفت: هیئت دولت روز سه‌شنبه 6 شهریور دیداری با رهبر معظم انقلاب دارد.

وی ادامه داد: احتمال قریب به یقین  روز چهارشنبه 7 شهریور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برای پاسخ به سئوال نمایندگان در مجلس حضور یابد.

نعمتی درباره اینکه رئیس‌جمهور تا 10 شهریور زمان دارد تا به مجلس بیاید و احتمال اینکه روز پنج شنبه هفته آینده برای این منظور مجلس جلسه علنی خواهد داشت یا خیر؟،گفت: بعید است این اتفاق رخ دهد و احتمالاً در همان روز چهارشنبه آقای روحانی به مجلس می‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره زمان برگزاری جلسه استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد نیز گفت: از زمان اعلام وصول این طرح وزیر 10 روز فرصت دارد تا در جلسه علنی پارلمان حضور بیابد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: تاکنون وزیر اقتصاد نامه‌ای درباره حضور خود در مجلس، به پارلمان ارائه نکرده است.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها