أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۴۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
واقعا خوشحالم که در دو بازی اول با دو کلین‌شیت بازی‌ها را بردیم. این مورد از همه چیز مهم‌تر است. در این خصوص که چه کسی بازی کند هم نظر سرمربی تیم از همه چیز مهم‌تر است و من هم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم.
به گزارش پایگاه 598، بوژیدار رادوشوویچ، گلر کرواتی و مطمئن پرسپولیس با وجود عملکرد مناسب در دو هفته اول رقابت‌های لیگ برتر و ثبت دو کلین‌شیت دوباره نیمکت‌نشین علیرضا بیرانوند شد.

رادو سومین فصل حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند و این در حالی است که با وجود قابلیت‌های فراوان هرگز به چشم گلر اول به او نگاه نشده و شاید همین موضوع اعتمادبه‌نفسش را هم کاهش داده باشد ولی خودش می‌گوید حداقل بعد از رفتن بیرانوند دیگر نوبت اوست! گفت‌وگوی «فرهیختگان» با رادوشوویچ را در ادامه می‌خوانید.

از بازی دوستانه شنبه گذشته شروع کنیم. با بازوبند کاپیتانی به میدان رفتی!
این یک بازی دوستانه بود اما واقعا حس خوبی است که کاپیتان تیم بزرگی مثل پرسپولیس باشی! من خارجی هستم و به کاپیتانی در پرسپولیس حتی در بازی دوستانه افتخار می‌کنم چراکه این مساله واقعا لذت‌بخش است!

چقدر به هت‌تریک قهرمانی امیدوار و خوش‌بین هستی؟
 قطعا قدرت کافی را داریم تا برای سومین بار قهرمان شویم. با وجود اینکه چند نفر از بازیکنان‌مان رفتند اما همچنان بهترین بازیکنان ایران را داریم و از مهره‌های کافی برای رسیدن به این مهم برخورداریم.

اما عملکرد تیم در دو بازی اخیر به‌خصوص برابر نفت مسجدسلیمان خیلی جای امیدواری باقی نگذاشت!
بازی آخر، بازی سختی بود و با وجود اینکه مستحق برد بودیم، متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم. نفتی‌ها با تاکتیک فشرده به آنچه می‌خواستند رسیدند، از سوی دیگر ما هرچه زدیم با بدشانسی به در بسته خورد. از ضربه سر سیدجلال که به تیر خورد تا فرصت‌هایی که در پایان بازی از دست رفتند! باید سه امتیاز این دیدار در نهایت برای ما می‌شد. الان هم هنوز ۲۶هفته باقی مانده و مطمئنا فرصت برای جبران و رسیدن دوباره به صدر جدول همچنان وجود خواهد داشت.

ان‌شاءالله اگر بتوانیم در مصاف دشوار هفته آینده مقابل نفت آبادان به برتری برسیم، دو تساوی گذشته را هم جبران کرده و دوباره شرایط برای پرسپولیس مثل قبل خواهد شد. این را هم درنظر بگیرید که در اهواز مسائل غیرفوتبالی و بیرون از زمین در نتیجه به دست آمده تاثیرگذار بود و مقابل نفت مسجدسلیمان نیز تیم حریف با تمام وجود دفاع می‌کرد. با این حال ما هم قهرمان دو فصل اخیر ایران هستیم و باید آمادگی‌مان را از هر لحاظ بالا برده و خودمان را برای برد در هر شرایط فنی و حتی غیرفنی بیش از پیش آماده کنیم.

یک سوال مهم؛ در دو بازی اول پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفتی و دو کلین‌شیت ثبت کردی که با برد همراه بود اما دوباره نیمکت‌نشین شدی! چطور با این موضوع کنار آمدی؟
تفکر حرفه‌ای همین است که با شرایط کنار بیایی! قطع به یقین هیچ فوتبالیستی از نیمکت‌نشینی خوشحال نیست و من هم به صورت طبیعی از این موضوع ناراحتم.

ولی این ناراحتی را هیچ‌گاه بروز ندادی!
من بازیکن پرسپولیس هستم و وظیفه‌ام حمایت از این تیم تحت هر شرایطی است، چه بازی کنم و چه روی نیمکت باشم. من به‌خاطر پرسپولیس به ایران آمدم و اول از هرچیز موفقیت این تیم را می‌خواهم.

اجازه بده قانع نشویم! دو بازی و ۶ امتیاز و دو کلین‌شیت. اما در بازی سوم نیمکت‌نشینی!
واقعا خوشحالم که در دو بازی اول با دو کلین‌شیت بازی‌ها را بردیم. این مورد از همه چیز مهم‌تر است. در این خصوص که چه کسی بازی کند هم نظر سرمربی تیم از همه چیز مهم‌تر است و من هم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم.

صحبت از جدایی بیرانوند در نیم‌فصل است و پرسپولیس همچنان به دنبال گلر بزرگ است تا جایگزین او شود. تا کی قرار است به تو به‌عنوان گلر دوم نگاه شود؟
بیرانوند دروازه‌بان خوبی است و هنوز هم در پرسپولیس بازی می‌کند اما اگر هم گلر جدید بیاید باید بداند که من مدت زیادی را منتظر شانس بودم و مطمئنا اگر شانسی هم نصیبم بشود آن را به راحتی از دست نمی‌دهم. البته این را هم بگویم که در کل بازیکن بد و ضعیف به پرسپولیس نمی‌آید و هرکسی هم انتخاب شود قطعا دروازه‌بان خوبی است اما هر گلری بیاید باید روی نیمکت منتظر شانس بماند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها