أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۵۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
هفته پنجم لیگ برتر؛
دیدار تیم های فوتبال پدیده و پیکان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با پیروزی تیم مشهدی به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598، روز سوم از هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز جمعه با دیدار تیم های پدیده و پیکان در مشهد پیگیری شد که طی آن پدیده ۲ بر یک مهمان تهرانی اش را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار تیم پدیده توسط محمدرضا خلعتبری به گل برتری رسید. این گل در دقیقه ۴۴ و از روی یک ضربه ایستگاهی نزدیک به نقطه کرنر به دست آمد که خلعتبری توپ را مستقیم از زوایه بسته و از نزدیک تیر دوم وارد دروازه پیکان کرد. 

در نیمه دوم پیکانی ها توسط محمد قاضی گل زیبای خلعتبری را پاسخ دادند. در دقیقه ۷۸ مدافع تیم پدیده قصد ارسال توپ از زمین خودشان به زمین حریف را داشت که مرتکب اشتباه شد و در نزدیکی خط میانی زمین توپ به محمد قاضی رسید و او هم که دید دروازه بان بیرون از چارچوب است با ضربه ای تماشایی دروازه حریف را باز کرد. 

با این حال این پایان کار نبود و تیم پدیده در دقیقه ۸۵ توسط امین قاسمی نژاد به گل دوم دست پیدا کرد تا سه امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را بگیرد و صدرنشین لیگ برتر باقی بماند. پدیده با این برد ۱۲ امتیازی شد. پیکان هم ۶ امتیازی باقی ماند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها