يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۵۶۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت که حجاب عالی اعضا تیم ملی کبدی بانوان نه تنها مانع از قهرمانی آنان نشد بلکه افتخار مضاعفی در پرچم‌داری از ارزش‌های دینی نصیب آنان کرد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی کبدی بانوان ایران امروز جمعه در فینال رقابت‌های آسیایی به مصاف تیم هندوستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 27 بر 24 تمام شد. به این ترتیب تیم ملی کبدی ایران قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا شد.

این پیروزی واکنش چهره‌های گوناگون سیاسی، هنری و ... را به دنبال داشت. یکی از این چهره‌های سیاسی، سید عزت‌اللّه ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"کبدی !
امروز تیم کبدی بانوان ما توانست با پیروزی تحسین برانگیز بر هند، به سیطره آنان پایان دهد و صاحب مدال شیرین طلای آسیا شود.

حجاب عالی اعضا تیم نه تنها مانع از قهرمانی آنان نشد بلکه افتخار مضاعفی در پرچم داری از ارزش‌های دینی نصیب آنان کرد.

آنان پس از پیروزی ، سجده شکر به جا آوردند و دسته جمعی آیت الکرسی خواندند.

آفرین به دختران انقلاب!

خوشبختانه تیم کبدی مردان ما هم با پیروزی بر کره جنوبی صاحب مدال طلای بازی‌های آسیایی شد.

کبدی ها دست مریزاد دارند!"


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها