أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۶۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده وحید مظلومین فرزند حبیب الله که متهم اصلی پرونده‌ای است با اتهام افساد فی الارض به دادگاه ارسال شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده وحید مظلومین فرزند حبیب الله که متهم اصلی پرونده‌ای است با اتهام افساد فی الارض به دادگاه ارسال شد.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود گفت: در خصوص برخی پرونده‌های ارزی و سکه اخیر پرونده دیکری که این هفته به دادکاه ارسال می‌شود و قرار محرمیت صادر شده است پرونده وحید مظلومین فرزند حبیب الله است که متهم اصلی پرونده است و ۱۸ متهم دیکر در این پرونده هستند و برای سرشاخه‌ها مجازات مفسد فی الارض برایشان درخواست شده است.

محسنی اژه‌ای گفت: این فرد سال ۹۱ دستگیر شد و به عنوان مفسدفی الارض هم برای او درخواست مجازات شد، اما حراست بانک مرکزی گفت که وی همه کارهایش با دستور و زیر نظر ما بوده است، اما وی کارهایش را ادامه داده است. او همان کسی است که نیروی انتظامی از وی به عنوان سلطان سکه و دو تن سکه نام برده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: محمداسماعیل قاسمی معروف به محمدسالم نفر دیگر است که او هم آن زمان دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا مظلومین هم امسال دستگیر و سالار آقاخان هم دستگیر شد که اینبار تحت حمایت بودن اقدامات مجرمانه تحت نظر بانک مرکزی از آن‌ها پذیرفته نشد.

محسنی اژه‌ای گفت: دیروز دادگاه رئیس دفتر رئیس جمهور سابق بود و قرار بود صبح ساعت ۹ در دادگاه حاضر شود و صبح اول وقت مردی مراجعه می‌کند و می‌گوید من وکالت دارم و آمده ام که بگویم این دو نفر از وکالت عزل شده‌اند و مشایی هم آن دو نفر را طی نامه‌ای عزل می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها