أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۷۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
جنبش عدالتخواه دانشجویی در حمایت از مهاجران پاکستانی:
جنبش عدالتخواه دانشجویی با انتشار بیانیه ای در حمایت از مهاجران پاکستانی ضمن ابراز همدردی با مظلومان جهان، بهبود دیدگاه و رویکرد مردم و مسئولان جمهوری اسلامی را نسبت به مهاجران پاکستانی خواستار شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در این آمده است: انقلاب اسلامی ایران با شعار حمایت و پشتیبانی از مستضعفین جهان باعث برانگیختن امید همه مظلومان جهان شد و همان طور که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلام اعلام کرد «ما شریک غم همه مظلومان جهان هستیم» قرار بود، ایران ملجأ و پناهگاه بی پناهان باشد.

جنبش عدالتخواه دانشجویی اعلام کرد: از این پس با دقت و اولویت بیشتر اخبار و وضعیت مهاجرین و این میهمانان عزیز را پیگیری خواهد کرد و در صورت برخورد ناعادلانه و خلاف کرامت انسانی با مهاجرین قانونی و غیر قانونی، صدای آنها خواهد بود.

جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به خبر تلخ هجوم و تخریب سرپناه مهاجرین پاکستانی و برخوردهای نامناسب با برخی اتباع خارجی در روزهای گذشته می افزاید: در این شرایط از مردم و مسئولان تقاضا داریم با بهبود دیدگاه و رویکرد خود نسبت به مهاجرین، مانع تکرار چنین برخوردهایی شوند و با اقدام به تسهیل و کاهش هزینه ها برای اخذ مجوز برای حضور قانونی، آموزش دانش آموزان و دانشجویان مهاجرین، کسب مشاغل متناسب با توانمندی هایشان، بهره مندی از امکانات معیشتی، رفاهی و بهداشتی عمل کنند.

این جنبش دانشجویی همچنین اعلام کرد: از این پس با دقت و اولویت بیشتر اخبار و وضعیت مهاجرین و این میهمانان عزیز را پیگیری خواهد کرد و در صورت برخورد ناعادلانه و خلاف کرامت انسانی با مهاجرین قانونی و غیر قانونی، صدای آنها خواهد بود.

جنبش عدالتخواه دانشجویی برای بهبود وضعیت مهاجرین در معیشت و تحصیل و آموزش و اشتغال، ابراز امیدواری کرده و می افزاید: امیدواریم با بهبود وضعیت مهاجرین در معیشت و تحصیل و آموزش و اشتغال، علاوه بر دستیابی آنها به زیست در خور شأن انسانی، در آینده توانایی خدمت رسانی مفید چه در کشور خودشان و چه ایران فراهم گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها