کد خبر: ۴۴۵۷۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
یادداشت/
حسن غفاری فر
دست و پا زدن و خطای استراتژیک دوباره مفسدین غرب زده، در  این مرحله، همچون گذشته در ۱۴ اسفند، قتلهای زنجیره ای، ترور خود خواسته سعید حجاریان، درگیری های پارک لاله تهران و...
 خطای دو باره برخی لیبرال های  حوزوی، همان مرددین بین خمینی و شریعتمداری در دهه۵۰، بین بنی صدر با بهشتی در دهه ۶۰ و بین خامنه ای با هاشمی در دهه۸۰، نشان از خالص شدن مسیر و اوج بلوغ کف حوزه و نهایت عقب ماندگی این درماندگان مدعی نخبگی حوزه، است.
ای سر به داران حوزوی چند قدم، بیشتر به صبح پیروزی باقی نمانده است.
خود را سرگرم غفلت زدگان و حتی دوستان بد تشخیص خودمان نکنید.
برخی از بهترین یاران حوزوی ما، در سر پیچ ها درست تشخیص نمی دهند، در سال ۷۶ اول حامی جدی و انتخاباتی راس الفته سبز (خاتمی) بودند و بعد از مدتی بیدار شدند درحالی که طبل رسوائی خاتمی در سال ۶۸ افتاده بود. یا در روزهای اوج مظلومیت موضوع انرژی هسته ای، ابتدا سکوت و همراهی با ابر مرد سازش در دستگاه دیپلماسی یعنی مرد همیشه آمریکائی ( ظریف) و بعد از کف حوزه به میدان آمده بودند.
 پس بدانید در این مرحله نیز کف حوزه، راه صحیح را زودتر تشخیص داده اید، خود راسرگرم یک بهانه نکنید و بر همان نقطه اصلی ام الفساد نفوذ کرده دردرون نظام( همان دستگاه فکری لیبرلیسم سیاسی، اقتصادی، عقیدتی) بکوبید و نگران مخالفان حوزوی و چشم دوخته به دست این مفسدان در پشت صحنه نباشید.
سرزمین پاک منی
صبح روز سوم اعمال منی
حسن غفاری فر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها