أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۹۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: فیلم مربوط به نزاع در حرم مطهر امام ضا(ع) در مشهد که در شبکه های اجتماعی منتشر شده مربوط به زائران ایرانی نیست.
به گزارش پایگاه 598، سیدخلیل منبتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب هشتم شهریور ماه مصادف با شام عید غدیر درگیری بین چند تن از اتباع عراق در حرم مطهر صورت گرفت که بلافاصله مسئولان انتظامات آستان قدس رضوی ورود کرده و از تشدید و ادامه درگیری جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: هیچیک از زائران ایرانی در این نزاع دخالتی نداشتند و مشاجره و درگیری فقط مربوط به زائران تبعه خارجی بود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: تامین نظم و امنیت و آسایش زائران ایرانی و غیرایرانی بر عهده انتظامات حرم مطهر است و خادمان انتظامی با هر موردی که مخل زیارت و آرامش زوار شود برخورد می کنند.

وی افزود: در صورتی که زائر یا مجاوری در محدوده حرم مطهر مرتکب جرم شود بلافاصله توسط خادمان انتظامات بازداشت شده و تحویل پلیس و مرجع قضایی می شود.

سالانه نزدیک به دو میلیون زائر خارجی به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند که عمده آنها عرب زبان هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها