أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۵۹۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
سکوت خبری در مورد این برادر پرحاشیه حاکم بود تا این‌که امروز در کمال تعجب خبرنگار ما متوجه شد فردا صبح یعنی ۱۲ شهریور ۹۷ قرار است حسین فریدون از پایان‌نامه‌اش در دانشگاه شهید بهشتی دفاع کند!!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو-محسن عبدالعلی‌پور؛ حسین فریدون و حاشیه‌های تمام نشدنی‌اش هر چند وقت یکبار به صدر اخبار رسانه‌ها می‌آیند. هنوز مردم و اهالی رسانه تا نام برادر رئیس جمهور می‌آید یاد تخلف بزرگ تحصیلی او می‌افتند. وی در سال ۹۳ یعنی یکسال پس از روی کارآمدن حسن روحانی، طی نامه‌ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه شهید بهشتی معرفی و درخواست می‌شود که وی به عنوان دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل به تحصیل بپردازد.

شورای گروه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی به اتفاق آراء با ادامه تحصیل این عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای مخالفت کردند. پیگیری‌ها، اما از سوی فریدون متوقف نشد. نامه نگاری‌ها و فشار‌ها به دانشگاه شهید بهشتی قطع نشد و سرانجام دانشگاه ادامه تحصیل برادر رئیس جمهور را پذیرفت. در این میان، اما هنوز یک مشکل اساسی وجود داشت و آن اینکه هیچ‌کس حاضر به پذیرش استاد  راهنما و مشاوری پایان نامه او نبود.

محمود سریع‌القلم مشاور در سایه حسن روحانی تنها کسی بود که پذیرفت استاد مشاور حسین فریدون باشد، اما هنوز مشکل پابرجا بود. ماجرا که به رسانه‌ها و جامعه کشید مجلس شورای اسلامی وارد عمل شد. کمیسیون آموزش مجلس با تشکیل کارگروهی به بررسی مشکل آقای برادر پرداخت. البته در مجلس هم کشمکش بین طرفداران و منتقدین دولت روحانی در این مورد ادامه داشت.

ماله‌کشان هرچه توانستند برای متوقف کردن این پرونده انجام دادند. مناظره‌های انتخاباتی هم از این تخلف بی نصیب نماند و موضوع در رسانه ملی هم مطرح شد. سرانجام ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ سید جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش مجلس ادعا کرد که روند بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور، در کمیته ۳ نفره‌ای در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافته است. وی همچنین گفت که تلاش‌ها از سوی عده‌ای برای مسکوت ماندن این مسئله ادامه دارد.

ابطحی، اما در اسفند ۹۵ گفته بود طی بررسی‌های صورت گرفته در نهایت ادله حاکی از تخلف سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی دارد. گزارش مجلس شورای اسلامی در این مورد، اما هنوز منتشر نشده است. حالا هم که ریاست کمیسیون آموزش مجلس بدست امیدی‌ها افتاده بعید است آبی از این کمیسیون گرم شود.

سکوت خبری در مورد این برادر پرحاشیه حاکم بود تا این‌که امروز در کمال تعجب خبرنگار ما متوجه شد فردا صبح  یعنی ۱۲ شهریور ۹۷ قرار است حسین فریدون از پایان‌نامه‌اش در دانشگاه شهید بهشتی دفاع کند!!
 
منتشر نشود/////////مدرک فریدون
 
عبدالعلی‌قوام عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته که استاد راهنمای پایان نامه فریدون باشد. همچنین محمود سریع القلم و امیرمحمد حاجی یوسفی استاد مشاوری وی را قبول کرده‌اند. علی صانعی، ناصر هادیان و سید جلیل دهقانی فیروزآبادی هم به عنوان داور فردا در این جلسه حاضر خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها