يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۵۹۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
در راستای بررسی اجرای فرمان ۱۴ خرداد رهبر انقلاب؛
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، صبح امروز از تاسیسات هسته‌ای نطنز بازدید کردند.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، صبح امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه از مجتمع تحقیقاتی شهید احمدی روشن در نطنز بازدید کردند.

این بازدید در راستای ارزیابی وضعیت صنعت هسته‌ای کشور پس از خروج آمریکا از برجام و نیز بررسی میزان اجرای فرمان ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ رهبر انقلاب صورت گرفته است.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در این برنامه از بخش های مختلف تاسیسات بازفراوری اورانیوم بازدید کرده و با کارشناسان این مرکز گفتگو کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها