أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۰۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
رییس مجمع بسیج رسانه استان قم، ظهر امروز با برگزاری انتخابات اعضای مجمع در مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی قم، انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست مجمع بسیج رسانه استان قم با حضور پیشکسوتان، فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی و سایر اعضای بسیج رسانه استان در مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی قم برگزار شد.
حجت الاسلام «سیدرضا عظیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار استان قم در ابتدای این نشست اظهار داشت: نشست مجمع بسیج رسانه کانون تفکر سپاه استان با موضوع تبیین و انتشار گفتمان ولایت در جامعه است.
وی افزود: رهنمود‌های امام المسلمین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اکسیر موفقیت در سنگر‌های بسیج است و تبیین این گفتمان هم فقط به سخنرانی نیست بلکه بایستی با محور قراردادن رهنمودها، به آن عمل کنیم و در جامعه روشنگری و منتشر نماییم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار استان قم ادامه داد: امروز هر کسی که سر سفره اهل بیت (ع) و شهدا و انقلاب اسلامی نشسته پاسدار انقلاب است چه آرم و نشانه داشته باشد و چه نداشته باشد.
وی با تاکید بر همین نقش رسانه در دوران جنگ نرم و جنگ اقتصادی گفت: طبق سفارش نبی مکرم اسلام (ص)، پس از خداشناسی نوبت دشمن شناسی است و امروز آمریکا با استخدام نیرو‌های بسیار، اتاق جنگ خود را از صحنه نبرد فیزیکی به جنگ اقتصادی تبدیل کرده تا در کشور ما چالش‌های اقتصادی ایجاد نماید.
عظیمی تاکید کرد: گفتار و رهنمود‌های امامین انقلاب اسلامی، همواره ره گشا و از آیات مصحف انقلاب است و باید به این رهنمود‌ها با استفاده از بستر رسانه جامه عمل پوشاند.
در ادامه این نشست، «مهدی تاجیک» مسئول بسیج رسانه استان قم، طی سخنانی با تقدیر از خدمات و تلاش‌های مسئولان قبلی بسیج رسانه استان به بیان رویکرد و ساختار جدید بسیج رسانه و ابلاغ آن از سوی سازمان بسیج مستضعفین و نیز ضرورت برنامه ریزی برای تشکیل هیئت اندیشه ورز و سه کانون بسیج رسانه پس از انتخاب رییس مجمع پرداخت.
وی با بیان اینکه به باور ما همه رسانه هایی که دل در گرو مصالح کشور و دغدغه های مردم و انقلاب دارند بسیجی محسوب می شوند، افزود: پیرو ابلاغ سازمان بسیج رسانه کشور ان شاءالله در آینده نزدیک دو جامعه مخاطب گسترده یعنی فعالان فضای مجازی و مستندسازان نیز به جمع اعضای بسیج رسانه اضافه می شوند و در همین راستا از سایر رسانه هایی که هم اکنون عضو این قشر تخصصی نیستند، برای عضویت در بسیج رسانه دعوت به عمل می آید.
تاجیک ادامه داد: با توجه به فعالیت و ارتباط اعضای بسیجی قبلی رسانه ها در این نهاد برای نشست امروز از 25 رسانه هر کدام با یک حق رای دعوت به عمل آمد که در کنار دو نفر عکاس خبری، دو نفر مدیر کانون و دو مستندساز جمعا 31 نفر دارای حق رای به نشست مجمع دعوت شدند.
در پایان، انتخابات مجمع با حضور ۲۵ نفر حاضر و دارای حق رای و معرفی حجت الاسلام علی افشاری، حسن صدرایی عارف و فخرالدین یوسف پور به عنوان کاندیدا‌های ریاست مجمع برگزار و «صدرایی عارف» با ۱۵ رای به عنوان رییس مجمع بسیج رسانه استان قم انتخاب شد.
لازم به ذکر است: دو نفر از نمایندگان اصحاب رسانه حاضر در جلسه و نمایندگانی از سپاه قم بر روند برگزاری و شمارش آراء که بصورت مخفی و با استفاده از برگه کتبی انجام شد، نظارت داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها