أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۰۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس مجلس خبرگان روز گذشته گفته بودند برخی می‌خواهند در نیویورک با ترامپ ملاقات کنند، این هیچ وقت پایه و اساس ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد برنامه ریزی برای حضور رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: قرار است در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، ملاقات‌هایی با روسای کشور‌ها انجام شود. حضور در مجمع سالانه سازمان ملل ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه برای دیدار و گفتگو با تعداد زیادی از روسای کشور‌ها و طرح مسائل دوجانبه و بین‌المللی است.

وی در واکنش به اظهارات آیت الله جنتی اظهار داشت: رئیس محترم مجلس خبرگان گفته‌اند که برخی می‌خواهند به نیویورک بروند تا با ترامپ ملاقات کنند؛ این سخنان برای من خیلی عجیب بود، چراکه ممکن است عده‌ای در کوچه و بازار از از این حرف‌ها بزنند، اما جای تعجب داشت که رئیس محترم مجلس خبرگان این اظهارات را مطرح کرد. این سخنان هیچ وقت مطرح نبوده و پایه و اساسی هم ندارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: من از تمام بزرگان کشور می‌خواهم که وقتی می‌خواهند مصاحبه و سخنرانی کنند، دقت نظر داشته باشند تا مطالشان برای مردم باور پذیر باشد.

واعظی در ادامه اظهار کرد: امروز مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بصورت هماهنگ فشار‌های سیاسی می‌آورند و برنامه‌ریزی‌های بسیاری علیه اقتصاد کشور کرده‌اند و جنگ روانی راه انداخته‌اند تا در ذهنیت مردم نسبت به نظام اسلامی اثر بگذارند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی نیازمند همدلی میان همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها هستیم، گفت: رئیس‌جمهور بر همین اساس، سخنان خود را بر پایه همدلی، صمیمیت و انسجام داخلی در مجلس مطرح کرد چراکه نمی‌خواست دشمنان از این مساله سو استفاده کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها