أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۱۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
در پی نشر پیام مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان عراق خطاب به معترضین بصره برخی رسانه های کردستان عراق آن را به باد انتقاد گرفتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا شبکه تلویزیونی «ان.آر.تی» با اشاره به پیام مسعود بارزانی خطاب به معترضین شهر بصره گفت: در حالیکه بارزانی از نبود خدمات عمومی در بصره انتقاد کرده و تاکید می کند این امر قابل قبول نیست که در ثروتمندترین شهر جهان آب اشامیدنی وجود نداشته باشد در اربیل سه ماه است که در برخی محلات آب آشامیدنی توزیع نشده است.

این شبکه اضافه کرد: در بسیاری از حوزه خدمات عمومی وضعیت اقلیم نه تنها بهتر از سایر بخش های عراق نیست بلکه بدتر از سیار بخش های عراق است.

شبکه آن .آر.تی تاکید کرد که در کردستان عراق صدها بار مردم اعتراض کرده و خواهان بهبود وضعیت معیشیتی شدند که هیچ کدام از خواسته های آنها عملی نشده است.

براساس آمار منتقدین در کردستان عراق و در جریان اعتراضات تاکنون 17 معترض کشته شده و 300 تن دیگر نیز مجروح شدند بدون اینکه به خواسته های آنها رسیدگی شود.

رسانه های کردستان عراق همچنین اضافه کردند: خواسته عمده مردم بصره، آب آشامیدنی، برق و حل مشکل بیکاری است در حالیکه در اقلیم کردستان عراق ما شاهد وجود 24 درصد بیکاری در میان جوانان هستیم .
مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان عراق در پی تجمعات اعتراضی در بصره خواهان حل مشکلات مردم این منطقه توسط دولت شده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها