يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۱۹۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
حکم اعدام ۳ نفر از اشرار مسلح ضدانقلاب که با اقدامات تروریستی در غرب کشور موجبات ناامنی و داغدار شدن برخی خانواده‌ها را فراهم آورده بودند اجرا شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حکم اعدام سه نفر از اشرار مسلح ضدانقلاب که با انجام اقدامات نظامی و تروریستی در غرب کشور موجبات ناامنی و داغدار شدن برخی خانواده‌ها را فراهم آورده بودند، اجرا شد.

این حکم پس از سیر مراحل قضائی پرونده و با حضور وکیل مدافع متهمین، به دلایل مستند عضویت در گروه تروریستی، درگیری مسلحانه و مشارکت در اقدام تروریستی و شهادت تعدادی از شهروندان به تائید دیوان عالی کشور رسیده بود.

 

از جمله اقدامات زانیار و لقمان مرادی ترور و شهادت 4 نفر از شهروندان از جمله فرزند امام جمعه مریوان با هدف ایجاد تفرقه و اختلافات مذهبی، با هدایت و دستور مستقیم سرویس اطلاعاتی بیگانه بوده است.

فعالیت به نفع گروهک تروریستی تجزیه طلب، عزیمت به همراه تیم تروریستی با هدف انجام بمب‌گذاری و اقدامات خرابکارانه و ترور شهروندان کُرد در روز قدس سال گذشته، درگیری مسلحانه با نیروهای نظامی در 2 تیرماه 1396 از جمله اقدامات رامین حسین پناهی، فرد تروریست دیگر بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها