کد خبر: ۴۴۶۲۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
با شکایت نهاد ریاست جمهوری و استانداری قم؛
دولت روحانی از مضمون احتمالی یک پلاکارد، انواع استفاده‌ها و مظلوم نمائی‌ها را برای فرار از مسئولیت و پاسخگوئی به ملت می‌کند و از مضمون احتمالی یک شعار، ‎پرونده‌ای "جنایی" استخراج کرده و با شکایت از 5 طلبه، عامل بازداشت آنها می‌شود!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال حواشی ایجاد شده در تجمع طلاب در فضیه، اخباری مبنی بر پیگیری موضوع توسط دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و قضائی منتشر شد که برگزارکنندگان و حاملان شعارهای جنجالی تحت تعقیب قرار دارند. 

روز گذشته با شکایت نهاد ریاست جمهوری و همچنین استانداری قم، پنج نفر از طلاب برگزار کننده تجمع اعتراضی فیضیه بازداشت شدند!

بر اساس این گزارش، پنج نفر از طلاب فعال در تجمع مرداد ماه فیضیه که در اعتراض به نابسامانی‌های اقتصادی برگزار شده بود توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شدند. که پس از ساعاتی یکی از این پنج طلبه بازداشت شده، آزاد شد.

این اقدام با شکایت نهاد ریاست جمهوری به بهانه تهدید رئیس جمهور به قتل! با انتشار یک مصرع شعر توسط یکی از حاضرین در تجمع قانونی طلاب صورت پذیرفته است.

این در حالی است که حسن روحانی، رئیس جمهور، روز گذشته در جشنواره شهید رجایی، با اشاره به اینکه دولت در صف مقدم جنگ با امریکا و اسرائیل ایستاده است، گفت: «در این شرایط از همه احزاب، گروه‌ها، جناح‌ها، قوا و ارکان نظام می‌خواهم توجه داشته باشند که امروز نه روز گله و رقابت و نه خدایی نکرده روز "انتقام" است بلکه امروز ما در میدان مبارزه هستیم».

این سخنان رئیس جمهوری و تاکیئد بر انتقاد پذیری و عدم برخورد با مخالفان در دولت دوازدهم، در حالی است که نهاد ریاست جمهوری و تیم رسانه‌ای دولت از مضمون احتمالی یک پلاکارد، انواع استفاده ها و مظلوم نمائی ها را برای فرار از مسئولیت و پاسخگوئی به ملت می‌کنند!

در ادامه عملیات‌روانی حلقه مشاوران روحانی و معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری، شاهد هستیم که برای منافع سیاسی دولت، از مضمون احتمالی یک شعار چگونه در ساختن یک پرونده "جنائی" توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری، بهره‌بردای می‌کنند!

گفتنی است که این خبر با واکنش های متفاوتی از سوی چهره‌ها و رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مواجه بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
...اوضاع اقتصادی را هم همین کدخدا پرستان بحرانی کردند تا به ملت فشار بیاورند برای قرار گرفتن در برابر نظام
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
منتظر انتقام الهی هستیم.
پاسخ
حسین از ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
چیه ؟! وقتی به شما رسید اَخ شد ؟
پاسخ
صبور
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
اگر متوجه نشویم که سر منشاء تمام این حواشی ها را چه کسی یا چه جریانی مدیریت کرده در تصمیم گیری شاید قضاوت غلطی را مرتکب شویم
روزنامه های شرق و اصلاحات را مطالعه کنید چه نوع واکنشی و چه تحلیلی ارائه دادن از این نشست صمیمی.از روی همین متن ها میشود سر نخ را پیدا کرد
پاسخ
دیوانه
-
۱۴:۰۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
تهدید به قتل! یعنی منظور رئیس جمهور محترم اینه که آقای هاشمی توی استخر به قتل رسیده؟؟؟؟؟!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
ان شعار تحدید نبود معنای ان این است که همان طور که اقای هاشمی ازدنیا رفت شماهم دیر یا زود خواهید مرد ایا این تحدید رئیس جمهور است؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
۰
۰
متاسفانه پرداختن به حاشیه ها به جای حل مشکلات اصلی جامعه که زندگی رو به کام مردم تلخ کرده از ویژگی های اصلی این آقایونه....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها