يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۲۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
در پی‌گیری خبرنگار ما از یکی از شعب منتخب بانک ملی مشخص شد نرخ ارز مسافرتی براساس نرخ ارز بازار آزاد و سقف پرداختی مانند گذشته ۵۰۰ و ۱۰۰۰ یورو است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روز گذشته بانک ملی اعلام کرد، ارز مسافرتی از فردا در 8 شعبه منتخب بانک ملی عرضه می‌شود.

در این خبر هیچ گونه توضیح مشخصی برای نوع ارز پرداختی، نحوه پرداخت و نرخ وجود نداشت.

با پیگیری خبرنگار ما از یکی از شعب منتخب بانک ملی مشخص شد که نرخ ارز مسافرتی براساس نرخ ارز بازار آزاد است.

همچنین فقط یورو به مسافر پرداخت می‌شود و سقف و نحوه پرداخت ارز همانند گذشته است، به طوری که ارز بعد از گیت در فرودگاه به مسافر داده می‌شود و سقف آن برای سفر به کشورهای همسایه 500 یورو و برای دیگر کشورها 1000 یورو است. 

در واقع تفاوت شرایط فعلی با شرایط قبل، تنها نرخ ارز است. نرخ روزانه و براساس تغییرات نرخ بازار آزاد تعیین می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها