يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۲۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون عمران مجلس از تقدیم طرح استیضاح آخوندی با بیش از ۴۰ امضا به کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با 40 امضا به کمیسیون عمران مجلس تقدیم شد.

وی افزود: کمیسیون قاعدتا در اولین فرصت پس از تعطیلات مجلس،‌ طرح استیضاح آخوندی را بررسی می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه این طرح با بیش از 40 امضا تقدیم کمیسیون شده است،‌گفت: از محورهای مهم این طرح می‌توان به بحث عدم تولید مسکن و همچنین ناتوانی در اتمام پروژه‌های عمرانی اشاره کرد.

رضایی همچنین تصریح کرد که این طرح پس از بحث و بررسی، در صورت عدم قانوع شدن اعضا از توضیحات و دفاعیات وزیر راه،‌ به هیأت رئیسه مجلس ارائه خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها