يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۲۹۲
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
تهمینه میلانی کارگردان و فیلم‌نامه نویس سرشناس و خالق آثار زیادی مانند ملی راه‌های نرفته‌اش، آتش بس و تسویه حساب است. او که روز جمعه ۱۶ شهریور، اولین نمایشگاه نقاشی خود را در گالری ایوان با عنوان «فیلم‌هایی که نساخته‌ام» برگزار کرده بود به دلیل کپی بودن بعضی از نقاشی‌هایش و قیمت بالای آنان مورد انتقاد قرار گرفت.

اما میلانی که در سینما کپی‌کاری‌هایش یا به ناآگاهی سینمایی نویسان به سینمای جهان یا دلیل ملاحظات دیگر از خطر افشا مصون مانده است، در ارائه آثار نقاشی‌اش اینبار دستش رو شد و این کپی‌کاری‌ها هیاهویی بزرگی در فضای مجازی بوجود آورد.

این کارگردان همچنین در توضیح کپی‌ برداری نقاشی‌هایش گفت: در صفحه آن شخص این تصویر را دیدم و متوجه شباهت نقاشی خود با کار ایشان شدم. از این بابت قلبا متاسف هستم. این تابلو را از نمایشگاه خارج و صدمه وارد شده را جبران می‌کنم.

کاربران توییتر هم به این اقدام تهمینه میلانی واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از این واکنش ها را می بینید.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها