کد خبر: ۴۴۶۳۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به اینکه ظلم‌ستیزی مورد اشاره در زیارت عاشورا باید تبیین شود، گفت: در منبر به مباحثی مانند منصف‌بودن در معامله، صبر و راه‌های کسب رزق و روزی اشاراتی خواهم داشت.

حسینیه‌ی 598/ حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی، عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با بیان اینکه در منبر دهه اول محرم به شرح زیارت عاشورا می‌پردازد، گفت:‌ بخشی از فرازهای زیارت عاشورا به ارائه بحث درباره ظلم، ظلم‌ستیزی و مبارزه با حاکمان جور اشاره دارد و طبیعی است که در تبیین زیارت عاشورا به مسائل روز هم گریزی داشته باشم.

وی با بیان اینکه به اقدامات آمریکا علیه جهان اسلام اشاره‌ای خواهد داشت، افزود: البته برخی مسائل روز مانند معیشت، اقتصاد مقاومتی و استکبارستیزی متوجه سیاست‌گذاری‌ها و مسئولان اجرایی است که پای منبرم نیستند، بلکه قاطبه عموم مردم حضور دارند.

حجت‌الاسلام غلامعلی ابراز داشت: از آنجا که مخاطبانم عموم هستند، به مباحثی مانند منصف‌بودن در معامله، صبر و راه‌های کسب رزق و روزی خواهم پرداخت.

وی ادامه داد: امسال در دهه اول محرم در مسجد محمدیه میدان خراسان از ساعت ۲۱ به تبیین و تشریح فرازهای زیارت عاشورا خواهم پرداخت و از آنجایی که هیأت شهدای مسجد محمدیه، هیأتی چرخشی است هر شب در یک مکان سخنرانی خواهم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها