أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۳۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دو هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس بیش از سه ماه معطل پکیج (وسیله گرمایشی) هستند، تصریح کرد: شرکت تولید کننده پکیج با وجود دریافت پیش پرداخت آنها را تحویل نمی دهد که مشکل را به مراجع ذیربط در وزارت صنعت، معدن و تجارت ارجاع دادیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، حبیب الله طاهرخانی روز دوشنبه در آیین افتتاح پنج هزار و 20 واحد جدید مسکن مهر پردیس گفت: تلاش های زیادی برای تکمیل و تحویل این واحدها شده اما مساله عمده افزایش قیمت شدیدی است که در بخش تهیه اقلامی مانند موتور آسانسور، پکیج‌ها و بوستر پمپ ها داریم.

وی افزود: بیش از 15 هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس واقع در استان تهران در فازهای 8 ، 9 و 11 دهه فجر امسال به متقاضیان تحویل می شود.

به گفته وی بخش عمده کار ساخت و ساز تمام شده و 40 هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس در مرحله نازک کاری هستند، محوطه سازی، نصب کنتورها و تامین سایر زیرساخت ها با اولویت محله محوری در حال انجام است.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به مشکلات زیرساخت‎های این واحدها در سال 92 خاطرنشان کرد: تأمین آب، برق و نصب ترانس‌های عظیم و احداث فاضلاب، نبود امکان حفر چاه جذبی از مشکلات اصلی ما بود.

طاهرخانی ادامه داد: ساخت مدارس، تصفیه‌خانه 150 میلیاردی، تأمین برق و ساخت مدرسه برای این 80 هزار واحد در دوره قبل پیش بینی نشده بود و امروز ما در تأمین زیرساخت و تکمیل آن مشکل داریم.

وی عنوان کرد: سه مدرسه در حال تکمیل و 16 مدرسه با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال ساخت است که با افتتاح این مدارس، مشکل مدارس دو نوبته نیز حل خواهد شد.

طاهرخانی با اشاره به اقدامات انجام شده خاطر نشان کرد: دو درمانگاه در این مجموعه در مرحله نازک کاری است، دو کلانتری تحویل داده شده و ساخت مراکز تجاری متعددی را شروع کرده ایم.

به گفته وی، کلنگ زنی سه مرکز محله به ارزش 100 میلیارد تومان امروز انجام شد و با ساخت این پروژه ها خدمات عمومی مردم در مرکز محلات و خدمات انتفاعی تجاری مردم تامین می شود.

ساخت مسکن مهر پردیس واقع در حدود 20 کیلومتری شرق پایتخت از اواخر سال 90 در فازهای 8، 11، 9 و 5 آغاز شد و بر اساس برنامه ریزی ها 81 هزار واحد قرار است به متقاضیان تحویل داده شود؛ تاکنون بیش از 30 هزار واحد تحویل شده و افزون بر 40 هزار واحد نیز در مرحله نازک کاری قراردارند.

شهرستان پردیس از شرق با دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است؛براساس گزارش ها با پایان واگذاری مسکن مهر جمعیت این شهر به 600 هزار نفر می رسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها