أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۳۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
کیومرث پوراحمد کارگردان سینما برای جدیدترین اثر سینمایی خود با نام «تیغ و ترمه» به دنبال یک بازیگر زن جوان می گردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، کیومرث پوراحمد کارگردان سینما که مدتی است پیش تولید اثر جدید سینمایی خود با نام «تیغ و ترمه» را آغاز کرده است، همچنان به دنبال بازیگر نقش اول زن برای این فیلم می گردد.

این کارگردان برای این نقش به دنبال یک دختر جوان ۲۶ یا ۲۷ ساله است و بلافاصله بعد از انتخاب بازیگر مورد نظر «تیغ و ترمه» را جلوی دوربین می برد.

براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است این پروژه تا ۲ هفته آینده در تهران جلوی دوربین برود تا برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود.

مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی از جمله عوامل این پروژه هستند.

پژمان بازغی، هومن برق نورد از جمله بازیگرانی هستند که تا امروز حضور آنها در «تیغ و ترمه» قطعی شده است.

تهیه کنندگی این پروژه برعهده علی قائم مقامی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها