أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۶۴۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
«کلثوم نواز» همسر « محمدنواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان شب گذشته در سن ۶۸ سالگی و در اثر ابتلا به سرطان در لندن درگذشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، بعد از درگذشت «بیگم کلثوم نواز» همسر نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان در بیمارستان لندن ، دولت این کشور با آزادی مشروط وی و دخترش «مریم نواز» موافقت کرد.

«فواد چودری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان در این زمینه گفت:دولت پاکستان بر اساس قانون (parole) با آزادی مشروط نواز شریف، دخترش و محمد صفدر دامادش که در زندان «ادیاله» راولپندی به سر می برند، موافقت کرد.

بر اساس این گزارش درخواست شده بود که نواز شریف و دخترش به مدت 5 روز و برای شرکت در مراسم درگذشت کلثوم نواز آزاد شوند اما فقط با 12 ساعت آزادی مشروط موافقت شده است البته این مدت زمان قابل تمدید می‌باشد.

«کلثوم نواز» همسر « محمدنواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان، عصر سه شنبه 10 سپتامبر در سن ۶۸ سالگی و در اثر ابتلا به سرطان در لندن درگذشت.

چندی پیش پلیس پاکستان، «نواز شریف»، نخست‌وزیر سابق این کشور و دخترش «مریم» را بعد از ورود آنها به شهر «لاهور» بازداشت کرد.

دادگاه ویژه مبارزه با فساد مالی پاکستان «نواز شریف» نخست وزیر برکنار شده و رهبر حزب مسلم لیگ را مجرم شناخته و به 10 سال زندان محکوم کرد.

نواز شریف به دلیل خرید آپارتمان‌های مجلل در لندن مجرم شناخته شد،همچنین دختر وی، مریم نواز به 7 سال و داماد وی به یک سال زندان محکوم شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها