يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۴۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
پذیرفته شدگان در آزمون سراسری سال ۹۷ باید با در دست داشتن مدارک لازم و طبق جدول زمانبندی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
به گزارش پایگاه 598، فهرست ۴۰۹ هزار و ۳۵۳ نفر پذیرفته‌شده نهایی  در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم، پیام‌نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، ظرفیت مازاد و دانشگاه فرهنگیان) آزمون سراسری ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار شد، تعداد یک میلیون و ۵۴ هزار و ۲۱۸ نفر در آزمون ثبت نام کردند که از این میان، تعداد ۹۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند؛ از این تعداد ۹۱۰ هزار و ۲۵۱ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۵۹۲ هزار و ۹۲۲ نفر انتخاب رشته کرده بودند.

کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت آن دانشگاه اعلام خواهد شد و بدیهی است داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند که هرگونه تغییرات منعکس شده به این سازمان پس از اعلام نتایج اولیه از قبیل اصلاح سوابق تحصیلی واصله از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا اعمال سهمیه از سوی ارگان‌های ذیربط و... در نتیجه نهایی داوطلبان ذینفع اعمال شده است.

بدیهی است داوطلبان می‌توانند همزمان با انتشار کارنامه نتیجه نهایی (در تاریخ 97/06/26) کارنامه نتیجه مرحله اول اصلاح شده خود را نیز مشاهده نمایند.

برای کلیه پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل نموده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در روز دوشنبه مورخ 97/06/26 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده خواهد شد.

با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته‌ خود سوال و یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا 97/07/15 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند.

بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ 97/07/15 واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. لازم به تاکید است کلیه درخواست‌های مربوط به اشتباه در انتخاب رشته صرفاً برای پذیرش در نیمسال دوم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بررسی می‌شود.

نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت آن دانشگاه اعلام خواهد شد و بدیهی است داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند که هرگونه تغییرات منعکس شده به این سازمان پس از اعلام نتایج اولیه از قبیل اصلاح سوابق تحصیلی واصله از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا اعمال سهمیه از سوی ارگانهای ذیربط و... در نتیجه نهایی داوطلبان ذینفع اعمال گردیده است. بدیهی است داوطلبان می‌توانند همزمان با انتشار کارنامه نتیجه نهایی (در تاریخ 97/06/26) کارنامه نتیجه مرحله اول اصلاح شده خود را نیز مشاهده نمایند.

برای کلیه پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل نموده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در روز دوشنبه مورخ 97/06/26 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده خواهد شد.

با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته‌ خود سوال و یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا 97/07/15 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ 97/07/15 واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. لازم به تاکید است کلیه درخواستهای مربوط به اشتباه در انتخاب رشته صرفاً برای پذیرش در نیمسال دوم دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بررسی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام از پذیرفته شدگان:

هر یک از پذیرفته‌شدگان کدرشته‌های امتحانی( پذیرش با آزمون و اعمال مثبت سوابق تحصیلی و یا صرفاً براساس سوابق تحصیلی) می‌بایست حسب مورد مطابق جدول ذیل، مدارک لازم را برای ثبت‌نام در مؤسسه آموزش عالی محل قبولی تهیه و تحویل نمایند.

نظام‌ قدیم ‌آموزش‌ متوسطه

- اصل ‌یا گواهی ‌مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره 6 ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم.

- بخش ‌و شهرستان ‌محل ‌اخذ دیپلم، سال ما قبل و دو سال ماقبل دیپلم می‌بایست ‌با سه سال تحصیل‌ مندرج ‌در لیست‌ یکسان باشد.

- تاریخ اخذ دیپلم در هر یک از رشته‌های ‌تحصیلی نیمسال اول‌ و دوم باید حداکثر تا پایان 97/06/31 باشد.

- عنوان دیپلم ارائه شده با عنوان دیپلم مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.

- گواهی ‌تحصیلی ‌سال ‌ماقبل و 2 سال‌ ‌ماقبل دیپلم با درج‌ بخش‌ و شهرستان ‌محل تحصیل‌ با مهر و امضای ‌مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش ‌و شهرستان ‌سال ‌ماقبل ‌و 2 سال قبل از دیپلم.

- اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

- رشته‌های ‌تحصیلی ‌گزینش ‌صرفاً بر اساس ‌سوابق ‌تحصیلی‌ (معدل‌ کتبی)

نظام جدید آموزش‌ متوسطه

- اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی.

- تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول و دوم باید حداکثر تا پایان 97/06/31 باشد.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرک‌ دوره‌ پیش‌دانشگاهی، اخذ دیپلم‌ و سال ‌ماقبل ‌از دیپلم‌ می‌بایست با سه‌ سال تحصیل مندرج در لیست یکسان باشد.

- اصل ‌مدرک ‌یا گواهی ‌دیپلم ‌متوسطه‌ ‌نظام‌ جدید با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک.

- اصل ‌مدرک‌ و ‌یا گواهی ‌سال‌ ما قبل ‌دیپلم‌ با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان ‌با درج بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرک.

- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید (ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) در هر یک‌ از سال‌های 1384 به بعد با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

- نمرات دروس موثر در کارنامه، معدل کتبی دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه یا نظام قدیم آموزش متوسطه برای پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی ارائه شده با اطلاعات ارائه شده در زمان ثبت نام باید یکسان باشد.

اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی (ریاضی ‌فیزیک، علوم‌تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر) ازسال 1391با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

 با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی دوره پیش‌دانشگاهی در دهه سوم شهریورماه، در صورتی که پذیرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام موفق به ارائه گواهی پیش‌دانشگاهی نگردند، لازم است تعهدی مبنی بر ارائه گواهی پیش‌دانشگاهی‌ تا تاریخ‌ 97/07/28 بدهند. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ 97/07/28 قبولی آنان لغو می‌گردد.

 با توجه به بخشنامه شماره 460/221446 مورخ 91/10/18 ریاست‌ محترم ‌مرکز سنجش آموزش‌ و پرورش کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر گواهی پیش‌دانشگاهی خود به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ی تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام رشته و مؤسسه آموزش عالی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

دانشجویان‌ اخراجی‌ آموزشی‌ موضوع‌ آیین‌نامه‌ آموزشی‌ و همچنین‌ دانشجویان‌ دوره‌ کارشناسی‌ که‌ مدرک‌ معادل‌ کاردانی (اعم از کاردانی ‌عمومی‌ و یا کاردانی‌) را اخذ نموده‌اند نیز مانند مقررات‌ مربوط به‌ دانشجویان‌ انصرافی‌ پس‌ از تسویه‌ حساب‌ کامل‌ با مؤسسه‌ ذیربط و همچنین‌ اداره‌ کل ‌امور دانشجویان‌ داخل‌ و صندوق‌ رفاه‌ دانشجویان‌ وزارت‌ ذیربط و در صورت‌ نداشتن‌ مشکل‌ نظام‌ وظیفه‌ (برای‌ برادران‌) هیچ محدودیتی در انتخاب رشته نداشته و حق‌ ثبت‌نام‌ در رشته قبولی اعلام شده را دارا می‌باشند. بدیهی‌ است‌ این دسته‌ از داوطلبان‌ می‌توانند کلیه‌ تعهدات‌ مربوط را پس‌ از اتمام‌ تحصیلات‌ خود به‌ صورت‌ یکجا به‌ انجام‌ برسانند.

در صورت قبولی در رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی ذیربط و در مقطع بالاتر از کاردانی و با احتساب تعدادی از واحدهای دوره‌ کاردانی در دوره ‌بالاتر به نحوی‌ که حداکثر طول‌ مدت‌ تحصیل آنها از کاردانی به مقطع بالاتر 2 سال‌ کمتر از طول‌ مدت تحصیل طبق ‌ضوابط‌ وزارت‌ متبوع ‌در همان دوره تحصیلی باشد، قبولی آنان از نظر نظام وظیفه بلامانع می‌باشد. در غیر اینصورت قبولی‌آنان لغو می‌گردد.

دارندگان مدرک کاردانی (فوق دیپلم دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی) که در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول پذیرفته ‌شده‌اند چنانچه در حین انجام خدمت ضرورت (وظیفه عمومی) هستند با ارائه گواهی از یگان مربوط مبنی بر اینکه دوران خدمت ضرورت (وظیفه عمومی‌) آنان تا تاریخ 97/06/31 (برای هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول) و یا تا تاریخ 97/11/30 (برای هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال دوم)‌ به پایان خواهد رسید، مجاز به ثبت‌نام در رشته قبولی اعلام شده می‌باشند.

 کلیه فارغ‌التحصیلان دوره‌های کاردانی (‌فوق ‌دیپلم دانشگاه‌ها و مؤسسات ‌آموزش‌ عالی‌) رشته‌های تحصیلی گروه آموزشی پزشکی (‌اعم از خواهران و برادران‌) که خدمات قانونی مقرر آنان (طرح لایحه نیروی انسانی) تا تاریخ 97/06/31 به پایان رسیده ‌باشد، مجاز به انتخاب رشته‌های ‌نیمسال اول‌ و ‌دوم بوده‌ و ‌فارغ‌التحصیلان دوره‌های مذکور که ‌خدمات قانونی مقرر آنان تا تاریخ 97/11/30 به ‌پایان می‌رسد، منحصراً مجاز به ‌انتخاب ‌رشته‌های ‌تحصیلی‌ برای ‌نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397 بوده‌اند. بدیهی است آن دسته از دارندگان‌ مدرک‌ کاردانی (فوق‌دیپلم) رشته‌های ‌تحصیلی گروه آموزشی پزشکی که خدمات قانونی مقرر آنان تا تاریخ 97/11/30 به‌ پایان نخواهد رسید، مجاز به‌ ثبت‌نام ‌در رشته قبولی (پذیرش برای نیمسال دوم سال جاری هم) نبوده و ‌قبولی آنان ‌لغو خواهد ‌بود.

ثبت‌نام از پذیرفته شدگانی ‌که‌ صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل‌کتبی‌دیپلم) در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی پذیرفته شده‌اند:

در راستای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور پذیرش در برخی از کدرشته محل‌های دوره‌های روزانه، شبانه و دوره‌های مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی،‌ دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت گرفته است. لذا در این ‌روش فقط معدل‌ کتبی دیپلم داوطلبان واجد شرایط ملاک و مبنای پذیرش قرار گرفته و اسامی پذیرفته شدگان این مرحله نیز به همراه سایر پذیرفته‌ شدگانی‌ که با اعمال ‌نمره ‌آزمون و سوابق تحصیلی برای ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی اعلام گردیده است، اعلام و به موسسات معرفی شده‌اند.

1- پذیرفته‌شدگان در کدرشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی لازم است کلیه‌ مدارک‌ مندرج در قسمت "الف" این اطلاعیه را در زمان ثبت‌نام ارائه نمایند.

2- ارائه ‌اصل کارنامه تحصیلی برای هر یک از پذیرفته شدگانی که دارای مدرک دیپلم‌ متوسطه‌ نظام‌جدید (سال سوم نظام جدید آموزش متوسطه) با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برای دیپلمه‌های (ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف‌اسلامی) سال‌های 1396 و قبل‌ آن ‌که ‌امتحانات‌ آنان ‌به صورت کتبی ‌و سراسری ‌برگزار شده است در هنگام ثبت‌نام ضروری می‌باشد.

3- ارائه اصل کارنامه تحصیلی برای هر یک از پذیرفته شدگانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه یا دیپلمه‌های کار و دانش با امضا و ممهور به دبیرستان و یا سازمان آموزش و پروش برای دیپلمه‌های (ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) سال‌های 1396 و قبل از آن در هنگام ثبت‌نام ضروری می‌باشد.

توضیحات سهمیه‌ ایثارگران و رزمندگان

1- بیست و پنج درصد (25%) ظرفیت هر کدرشته محل به «همسر و فرزندان ‌شهدا و مفقودالاثر»، «آزادگان‌ و همسر و فرزندان‌ آنان»، «جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان» اختصاص دارد. (سهمیه ایثارگران 25% ظرفیت)

2- پنج درصد (5%) ظرفیت هر کدرشته محل نیز به «جانبازان زیر 25% و همسر و فرزندان آنان» و «همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه» اختصاص دارد. (سهمیه ایثارگران 5% ظرفیت)

تذکر: طبق تبصره بند الف ماده 90 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، در صورتی که سهمیه 25 درصدی ایثارگران توسط داوطلبان مشمول سهمیه فوق تکمیل نشود، خالی مانده آن، ابتدا به مشمولین سهمیه 5 درصدی ایثارگران که شرایط و حدنصاب لازم را داشتند، تخصیص یافته و اگر باز هم این ظرفیت خالی مانده، باقیمانده آن به داوطلبان سهمیه آزاد اختصاص یافته است.

3- آن دسته از داوطلبان ایثارگر (اعم از ایثارگران 25 درصد ظرفیت و ایثارگران 5 درصد ظرفیت) و رزمنده شامل (1- رزمندگان بسیجی . 2- رزمندگان جهادگر. 3- رزمندگان نیروهای مسلح 4 - خانواده شهدا «پدر، مادر، خواهر و برادرشهید». 5- همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر. 6- جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان. 7- جانبازان زیر 25% و همسر و فرزندان آنان. 8- آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان. 9- همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبان در جبهه) در آزمون سراسری سال1397پذیرفته شده‌اند در زمان ‌ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم ‌و یا مدرکی ‌در رابطه‌ با تایید سهمیه ثبت‌نامی ‌خویش‌ نمی‌باشند. بدیهی است، ‌چنانچه ‌سهمیه‌ پذیرفته‌شده‌ای حسب مورد از ارگانهای ذیربط ‌مورد تأیید قرار نگیرد از تحصیل آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

 پذیرفته‌شدگان ‌رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور علاوه بر رعایت مندرجات فوق‌الذکر لازم است نسبت به رعایت موارد مشروحه ذیل اقدام نمایند:

پذیرفته‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور لازم است بر اساس جدول ذیل از تاریخ، محل و نحوه ثبت‌نام رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه پیام‌نور مطلع شوند و در زمان مقرر علاوه بر مدارک مندرج در بندهای "الف و ب" فوق‌الذکر مدارک ذیل را ارائه نمایند.

برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام از تاریخ 97/06/27 به سایت دانشگاه به آدرس مراجعه نمایند.

پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران:

پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان لازم است جهت (ثبت‌نام غیرحضوری) از تاریخ 97/06/31 تا 1/7/97 به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان به  مراجعه نمایند.

پذیرفته‌شدگان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی لازم است برای اطلاع دقیق از نحوه زمان و ثبت‌نام اینترنتی و حضوری به سایت دانشگاه  مراجعه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها