يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۴۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
گزارش ۵۹۸ از بصره عراق؛
در پی حمله افراد مشکوک به سرکنسولگری ایران در شهر بصره که با هدف اختلاف‌افکنی بین ملت ایران و عراق صورت گرفت، جمعی از مردم بصره به صورت خودجوش در محل حادثه حضور یافتند و خرابی‌های به بار آمده را ترمیم کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری 598، در پی حمله افراد مشکوک به سرکنسولگری ایران در شهر بصره که با هدف اختلاف‌افکنی بین ملت ایران و عراق صورت گرفت، جمعی از مردم بصره به صورت خودجوش در محل حادثه حضور یافتند و خرابی‌های به بار آمده را ترمیم کردند.


اواخر هفته گذشته بود که سرکنسولگری ایران در شهر بصره توسط تعدادی افراد مشکوک به آتش کشیده شد، این افراد در بازجویی های انجام‌شده به ارتباط خود با سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) اعتراف نمودند.














نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها