أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۵۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
از شایعه تا واقعیت
درحالی اخباری از ممنوع‌الفعالیت شدن ۲ مداح یزدی در فضای مجازی منتشر شده که آن‌ها در هیأت دیگری در همین شهر در حال نوحه‌سرایی هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، به تازگی برخی از صفحات توئیتری شایعه کردند که از مداحی ۲ مداح سرشناس یزدی در هیأت «کوچه بیوک» جلوگیری بعمل آمده و حتی برخی شایعه کردند که آن‌ها ممنوع‌الفعالیت شدند. این عده علت این موضوع را استفاده از کلمه آزادی در اشعارشان معرفی کردند.

 
 
 
این شایعه درحالی دست به دست می‌شود که امروز  مصطفی محسن زاده شایعه ندادن مجوز به آنها را در گفت‌وگو با روزنامه آفتاب‌یزد رد کرد.

 محسن زاده درباره دلیل قطع همکاری با هیأت کوچه بیوک  هم گفت: پس از استعفای اعضای هیئت امنای ما و آمدن جدید از آنجایی که ما با آن‌ همسو نبودیم تصمیم گرفتیم علی‌رغم دعوت از من و آقای سروش رحمانی  برای هنکاری از آن مجموعه جدا شویم.
این مداح همچنین اضافه کرد:  هیئت «آبشور» هم از گروه ما دعوت کردند که در آنجا نوحه خوانی کنیم که ما هم قبول کردیم و امسال آنچه را که قرار بود درهیئت کوچه بیوک اجرا کنیم در هیئت «آبشور» اجرا خواهیم کرد. 
 
فیلم‌هایی از مراسم‌های امسال این دو مداح در هیأت ابوالفضل آبشور منتشر شده که سند دیگری بر رد شایعه ممنوع‌الفعالیتی آن‌ها است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها